استاپر گرد

مراکز توزیع استاپر گرد ترافیکی

استاپر ترافیکی در واقع یک سرعت گیر کوچک است که آن را در جاده ها و پارکینگ ها نصب نموده و از آن به عنوان یک علامت خطر و هشدار استفاده می نمایند. اگر شما نیز به دنبال خرید یک استاپر گرد ترافیکی با کیفیت و مرغوب هستید می توانید با کارشناسان مجموعه اینترنتی ما تماس حاصل فرموده، سفارش خود را ثبت کرده و بهترین نوع آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید

مراکز توزیع استاپر گرد ترافیکی

نکات مهم در انتخاب استاپر گرد

نکات مهم در انتخاب استاپر گرد استاپرها در واقع از جمله مهمترین تجهیزات ترافیکی هستند که آنها را در اتوبان ها و بزرگراه ها نصب کرده و از آن به عنوان سرعت گیر، جدا کننده مسیر و همچنین هشدار دهنده در خروجی ها و ورودی های نقاط مختلف استفاده می نمایند.
استاپرها معمولاً به صورت مربع و دایره هستند که استفاده از نوع دایره آن متداول تر است.

در این قسمت به برخی از مهمترین نکاتی که در هنگام انتخاب استاپر گرد باید به آن توجه کنید اشاره می نماییم:

  • در هنگام خرید این محصول به اولین پارامتری که باید توجه کنید جنس ماده اولیه به کار رفته در آن است. بهترین متریالی که برای تولید این محصول استفاده می شود پلی اتیلن می باشد که در برابر ضربه و همچنین تابش نور خورشید و بارش باران و برف استقامت بالایی دارد و به راحتی دچار آسیب نمی شود.
  • این محصول باید به گونه ای طراحی شده باشد که بتواند به بهترین شکل ممکن باعث ایجاد برجستگی در کف جاده ها شود.
  • ملزومات همراه این استاپر که شامل پیچ واشر و رول پلاک می باشد نیز باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشند تا به خوبی به زمین متصل شده و در هنگام عبور ماشین ها از جای خود کنده نشوند.
  • سعی کنید این محصول را از طریق مراکز معتبر ارائه دهنده تهیه کنید و نسبت به استاندارد بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

فروش مستقیم استاپر گرد ترافیکی

فروش مستقیم استاپر گرد ترافیکی این روزها فروش استاپر گرد ترافیکی در تمامی بازارهای کشورمان بسیار گرم و پر رونق است؛ زیرا این محصولات یکی از بهترین گزینه ها برای کنترل محدوده های ترافیکی به شمار می روند و می توان از آنها برای متوقف نمودن خودروها و همچنین جداسازی مسیرها از همدیگر استفاده نمود.
رنگ استاپرها معمولاً قرمز و زرد می باشد، چرا که این دو رنگ در هنگام شب قابلیت دید بسیار خوبی دارند و رانندگان به راحتی می توانند آنها را مشاهده کرده و توقف نموده و یا مسیر خود را تغییر دهند.

استاپرها به گونه ای نصب می شوند که تعداد زیادی از آنها با همدیگر در یک ردیف مشترک قرار می گیرند و با به وجود آوردن صدا و لرزش به هوشیاری راننده کمک فراوانی می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *