استوانه ترافیکی

پخش کننده استوانه ترافیکی پلاستیکی

استوانه ترافیکی پلاستیکی جهت هشدار و آگاه سازی در جاده و معابر استفاده می شود. این استوانه ها در سایزها و ابعاد مختلف وجود دارند و بسته به مکان و موقعیت به کار گرفته می شوند.

بزرگترین و برترین پخش کننده استوانه ترافیکی پلاستیکی این محصول را با کیفیت درجه یک و مرغوبیت بالا به اقصی نقاط کشور ارسال می کند.

انواع استوانه ترافیکی را می توانید با بهترین کیفیت از تولید کننده اصلی و اختصاصی این محصول تهیه و خریداری نمایید.

پخش کننده استوانه ترافیکی پلاستیکی

خصوصیات مهم استوانه ایمنی ترافیکی

خصوصیات مهم استوانه ایمنی ترافیکی استوانه ایمنی ترافیکی جهت افزایش ایمنی و کنترل کردن سرعت به کار می رود. از دیگر کاربردهای این وسیله جهت مشخص کردن معابر و راه ها می باشد.

ابعاد مختلف استوانه ایمنی ترافیکی در ارتفاع های مختلف وجود دارد که جنس آن معمولا از پلاستیک مقاوم و محکم است. این استوانه ها نقش مهمی در کاهش تصادفات بر عهده دارند و وجود آنها در بیشتر مواقع ضروری و مهم می باشد.

نام دیگر استوانه ترافیکی بولارد می باشد. این وسیله ی مهم در رنگ های شبرنگی برای افزایش دید در شب و به صورت استوانه یا کله قندی طراحی می شود. جهت افزایش و بالا بردن ایمنی و جاده وجود استوانه ترافیکی در مواقع زیادی ضرورت پیدا می کند.

جدا سازی و محدودیت های جاده ای به طور معمول توسط استوانه های ایمنی ترافیکی اعمال می گردد. این وسیله ی بسیار مهم و کاربردی در رانندگی و جاده ها نقش حیاتی ایفا می کند و وجود آن می تواند جلوی بسیاری از تصادفات مرگبار را بگیرد.

استفاده از این استوانه در پارکینگ ها نیز بسیار رایج می باشد و می توان به وسیله ی آن جهت حرکت و یا بن بست و … را مشخص کرد.

قیمت انواع استوانه ترافیکی پلاستیکی

قیمت انواع استوانه ترافیکی پلاستیکی قیمت استوانه ترافیکی با توجه به نوع و کیفیت آن در بازارهای مختلف متفاوت می باشد. قیمت انواع استوانه ترافیکی پلاستیکی درجه یک و مرغوب با توجه به کیفیت بالای آن ارزان و مناسب بوده و به صورت عمده و کلی به فروش می رسد.

با خرید مستقیم و بدون واسطه می توانید انواع استوانه ترافیکی پلاستیکی درجه یک را با نازلترین قیمت تهیه و خریداری نمایید. این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین توزیع و پخش کننده های استوانه ترافیکی پلاستیکی محصولات خود را با نازلترین قیمت در بازار داخلی و خارجی توزیع و پخش می کند.

با سفارش اینتر و غیر حضوری این محصول می توانید آن را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر خودتان تحویل بگیرید. قیمت بهترین جنس استوانه پلاستیکی ترافیکی با خرید اینترنتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *