آدمک پرچم زن

فروش عمده آدمک پرچم زن سه بعدی

فروش عمده آدمک پرچم زن سه بعدی در مدل های مختلف و با کیفیت بالای انجام می شود تا شرکت های بازرگانی و دیگر فعالانی که به خرید و فروش این نوع کالا مشغول اند بتوانند با اطمینان کاملی آن را تهیه کنند.

آدمک پرچم دار سه بعدی ماکت انسان نمایی است که در دست خود یک تابلو ایست دستی یا یک پرچم دارد و در جاده ها، اتوبان ها و…. استفاده می گردد.

فروش عمده آدمک پرچم زن سه بعدی

مدل های مختلف آدمک پرچم زن سه بعدی

مدل های مختلف آدمک پرچم زن سه بعدی

مدل های مختلف آدمک پرچم زن سه بعدی شامل گزینه های زیر می شوند:

  • آدمک تک بعدی بدون LED
  • مدل آدمک پرچم زن تک بعدی LED دار 
  • آدمک سه بعدی پرچم دار شارژی 

این نوع ربات ها یا مانکن ها برای اطلاع رسانی به رانندگان در جاده ها، بزرگراه ها و… استفاده می شوند به عنوان نمونه زمانی که عملیات عمرانی روی جاده انجام می شود شما می توانید با استفاده از این آدمک ها خراب بودن جاده را به رانندگان اطلاع دهید و از ایجاد تصادف و بسیاری از خسارت های مالی و جانی جلوگیری نمایید.

این مانکن ها دارای لباس شبرنگ و پرچم های متحرک می باشند و شما می توانید به جای کارگران واقعی از آن ها کنار جاده ها استفاده نمایید.

برخی از مدل های آن ها دارای چراغ LED می باشند و می توانند به خوبی پیام را به رانندگان از فاصله دور اطلاع دهند و از بهترین پلاستیک ساخته شده اند که در مقابل تغییرات دمایی، باران و برف مقاومت بالای دارند.

فروشنده عمده آدمک پرچم زن سه بعدی

فروشنده عمده آدمک پرچم زن سه بعدی

فروشنده عمده آدمک پرچم زن سه بعدی این مانکن انسان نما را مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خریداری می کند تا بتواند با همان قیمت درب کارخانه محصول را در دسترس مشتریان بگذارد و فروش خود را افزایش دهد.

استفاده از آدمک پرچم زن سه بعدی مزیت های فراوانی دارد و همین باعث شده تا فروشند‌ه آدمک پرچم زن بتواند بازار خوبی را نصیب خود کند که ما برای آشنایی شما عزیزیان آن ها را شرح می دهیم:

  • لباس های شبرنگ آن باعث شده تا رانندگان در شب بتوانند از فاصله دور متوجه بودن آن شوند و اقدامات لازم را انجام دهند و از مسیر درست حرکت کنند.
  • در مقابل سرما، گرما و تغییرات آب و هوایی مقاومت بالای دارند و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند.
  • دارای باتری شارژی می باشد و به راحتی با برق شهری شارژی می شود و با دو ساعت شارژ کردن آن می تواند به مدت 24 ساعت کار نماید.
  • استفاده از آن باعث شده به طرز معجزه آسایی از بسیاری از تصادفات جلوگیری شود.
  • با بالاترین استاندارد های روز دنیا ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *