چراغ راهنمایی

مراکز توزیع چراغ راهنمایی رانندگی ایران

شرکت های زیادی با برند های متعدد در زمینه توزیع انواع چراغ راهنمایی رانندگی ایران فعالیت گسترده ای دارند که چراغ ترافیکی درجه یک و باکیفیت را که طبق استاندارد های سازمان ترافیک و اداره راه داری ساخته شده اند را با مناسب ترین قیمت ها توزیع می کنند تا متقاضیان بتوانند به صورت عمده یا جزئی این چراغ های پر کاربرد را خریداری کنند. این شرکت ها هم چنین توزیع چراغ های ترافیکی را به صورت اینترنتی نیز انجام می دهند.

مراکز توزیع  چراغ راهنمایی رانندگی ایران

کاربرد انواع چراغ راهنمایی رانندگی

کاربرد انواع چراغ راهنمایی رانندگی انواع چراغ ترافیکی:

  1. معمولی ترین چراغ راهنمایی رانندگی که بیشتر افراد با آن آشنا هستند، چراغ سه رنگ زرد، قرمز و سبز است که معمولا در سر چهار راه ها، تقاطع جاده ها، محل عبور و مرور عابران پیاده نصب می گردد و ورود خودرو ها و افراد را جهت جلوگیری از اتفاقات ناگوار، کنترل می کند.
  2. چراغ راهنمایی لامپی نیز یکی از انواع چراغ های ترافیکی است که از لامپ های هالوژنی یا رشته ای برخوردار می باشد که کاربرد زیادی در کنترل ترافیک دارد، این نوع چراغ به دلیل قیمت مناسب و تعویض راحت مقرون به صرفه می باشد.
  3. نوع دیگر این چراغ ها، چراغ راهنمایی LED است که متشکل از چندین لامپ LED کنار هم می باشد و مزیت هایی چون مصرف برق کم، نور یکدست و طول عمر بالا دارد و از آن جایی که از دور مانند یک منبع نور دیده می شود آگاه کننده رانندگان از مسیر است.
  4. چراغ راهنمایی عابر پیاده: چراغ های آن از نوع ال ای دی است که کاربرد فراوانی در زمینه کنترل عبور و مرور عابران دارد به صورتی که نمایشگری دارد که علامت دست، عابر ایستاده یا در حرکت و…. را نشان می دهد.
  5. چراغ های چشمک زن، فلش دار و دیگری وجود دارند که معمولا در تقاطع ها، پل ها و سطح جاده های فرعی به اصلی نصب می شوند و امنیت جاده ها را تامین می کنند.

بررسی قیمت چراغ راهنمایی رانندگی ایران

بررسی قیمت چراغ راهنمایی رانندگی ایران چراغ راهنمایی رانندگی ساخت ایران با توجه به عوامل مختلفی قیمت گذاری می شود که مهم ترین عامل، نوسانات بازار می باشد زیرا؛ در اثر تورم نرخ ارز قیمت تمامی مواد اولیه تحت شعاع قرار می گیرد و قیمت این چراغ ها نیز از این قاعده مستثنی نیست.

معیار های دیگری چون؛ مدل چراغ ها، جنس پایه و شیشه مورد استفاده، نوع لامپ های مورد استفاده، نوع برند و…..در تعیین قیمت این محصولات دخالت دارند هم چنین اگر شما به طور عمده و اینترنتی این چراغ ها را از مراکز معتبر خریداری کنید، با کاهش قیمت مواجه می شوید که این روش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *