آدمک پرچم زن

فروش آدمک پرچم زن سه بعدی

آدمک پرچم زن سه بعدی برای نشان دادن یا گزارش خطر به اطرافیان در جایی تعبیه می شود؛ مثلا در عملیات عمرانی یا در کار های برقی یا مثلا جایی که دکل برقی نیاز به تعمیرات دارد، آدمک پرچم زن سه بعدی گذاشته می شود تا اطرافیان از وجود خطر با خبر باشند و به آن محل نزدیک نشوند. فروش آدمک پرچم زن نوع سه بعدی در ایران در سال های جدید بیشتر از گذشته شده است.

فروش آدمک پرچم زن سه بعدی

معرفی کارایی آدمک پرچم زن

معرفی کارایی آدمک پرچم زن کارایی آدمک پرچم زن در جاده ها می باشد؛ مثلا به جای این که یک کارگر ساعت ها در زیر آفتاب پرچم به دست در جاده ایستاده باشد، آدمک پرچم زنی جای آن قرار می دهند که دقیقا همین کار را انجام دهد و در وقت و هزینه و نیروی انسانی صرفه جویی شود. حتی رانندگانی که در فاصله ی دور هستند و از وجود خطر بی خبر هستند، با دیدن آدمک پرچم زن مدل سه بعدی به وجود خطر پی می برند و اگر خواب آلود باشند هوشیار می شوند.

انواع آدمک پرچم زن وجود دارد که مثلا در یک نوع با داشتن سه پرچم در سه جهت مختلف فقط پرچم می زند و نوعی دیگر وجود دارد که نوعی ال ای دی در روی بدن آن قرار گرفته. آدمک پرچم زن نوع سه بعدی هم با برق شهری و هم با باتری کار می کند که البته برق زیادی هم مصرف نمی کند.

قیمت باورنکردنی انواع آدمک پرچم زن سه بعدی

قیمت باورنکردنی انواع آدمک پرچم زن سه بعدی آدمک پرچم زن مدل سه بعدی در قیمت های متفاوتی وجود دارد و شما نسبت به کاربرد خود از جنس اعلا یا معمولی آن خرید می کنید؛ مثلا اگر شما در مقابل آفتاب از آدمک پرچم زن نوع سه بعدی استفاده می کنید باید از جنس اعلا استفاده کنید؛ اما اگر در زیر سایه و یا مثلا در معدن استفاده می کنید، نیاز به جنس اعلا ندارید. جنس ها از نظر مقاومت و دوام در درجات متفاوتی هستند. مثلا بهترین جنس آن که نانو است که اصلا آسیب پذیر نیست و قیمت آن بالا است. اما تا سالیان سال ماندگاری زیادی دارد.

قیمت آدمک پرچم زن واقعا باور نکردنی است و اگر کمی دقت کنید می بینید که با خرید یک آدمک پرچم زن چقدر در وقت و زمان و نیروی انسانی شما صرفه جویی شده و می توان از آن به عنوان کارگر بدون حقوق یاد کرد و چندین سال پی در پی می تواند بدون حقوق کار کند. برای نشان دادن عملیات ترافیکی هم استفاده می شود و با تغییر لباس آن و پوشاندن لباس ارگانی دیگر به راحتی می توان در جایی دیگر از آن استفاده کرد.

جنس آدمک پرچم زن سه بعدی از پلاستیک فشرده است که جزء جنس های مقاوم و با دوام شمرده می شود و در هنگام برخورد ماشین با آن ترک نخورده یا بافت آن از داخل شکاف نمی خورد. قیمت باور نکردنی انواع آدمک پرچم زن مدل سه بعدی را می توان از سایت های فروش آن به راحتی کسب کرد. کاربرد آدمک پرچم زن نیز بسیار زیاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *