موزاییک, موزاییک پولکی

عرضه کننده موزاییک پولکی نابینایان

عرضه کننده موزاییک پولکی نابینایان با هدف آسان سازی و فراهم کردن شرایط رفت و آمد در معابر و پیاده روها برای نابینایان عزیز، مرغوب ترین مدل های موزاییک پولکی را به صورت کاملا مستقیم و بی واسطه از کارخانه، عرضه می کند و آنها را با قیمت ارزان در اختیار متقاضیان عمده قرار می دهد، اگر شما نیز خریدار این موزاییک ها در حجم بالا هستید، این فرصت را از دست ندهید و هم اکنون جهت خرید و سفارش عمده این محصولات اقدام کنید تا خرید مقرون به صرفه و پر سودی داشته باشید.

عرضه کننده موزاییک پولکی نابینایان

مراحل تولید موزاییک پولکی

مراحل تولید موزاییک پولکی با توجه به مشکلات عدیده ای که افراد نابینا در رفت و آمد با آن مواجه هستند، ساخت موزاییک پولکی تحول بزرگ و ارزشمندی است که سبب گردیده این افراد به راحتی مسیر خود را شناسایی کنند و بدون نیاز به کمک گرفتن از کسی، از این خط ویژه استفاده نموده و مسیر خود را طی نمایند.

برای اینکه با مراحل تولید موزاییک پولکی آشنا شوید، شما را دعوت می کنیم که ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

تولید موزاییک پولکی در چند مرحله زیر انجام می شود:

  1. آماده کردن مصالح مورد نیاز همانند سنگ، شن، ماسه
  2. مخلوط کردن پودر سنگ، سیمان و آب توسط دستگاه میکسر و انتقال آنها به مخزن
  3. گرفتن قالب موزائیک توسط ظروف مختلف فلزی و یا پلاستیکی که بیشتر به صورت چهار ضلعی و حالت برجسته می باشد و ریختن مواد داخل قالب
  4. سرد شدن و خشک شدن مواد که به شکل موزاییک درآمده اند
  5. صیقل دادن و ساییدن موزاییک ها توسط دستگاه های اتوماتیک و یا به صورت سنتی و ایجاد شیارهای عمیق بر روی آنها
  6. آبرسانی و قراردادن موزاییک ها در برابر بخار جهت افزایش استقامت آنها
  7. آماده سازی جهت ارائه به بازار

قیمت هر متر موزاییک پولکی نابینایان

قیمت هر متر موزاییک پولکی نابینایان همان طور که می دانید یکی از مهم ترین و اصلی ترین موارد تاثیر گذار برای ترغیب خریداران، دانستن قیمت خرید است و افراد به خصوص مشتریان عمده ترجیح می دهند با حداقل قیمت، بهترین محصول را خریداری نمایند.

خوشبختانه مجموعه ما به عنوان یکی از مراکز توزیع موزاییک پولکی، مرغوب ترین و با کیفیت ترین نمونه ها را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند و دلیل آن هم کوتاه کردن دست تمامی دلالان در امر خرید و فروش و حذف سود چندین برابری آنها از معامله می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت موزاییک پولکی با توجه به نوع مدل، طرح، شرکت تولید کننده و … متفاوت است و قیمت نهایی با توجه به میزان و حجم خرید به مشتری اعلام می گردد.

شما می توانید جهت استعلام قیمت هر متر موزاییک پولکی نابینایان با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را در این زمینه از آنها بپرسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *