موزاییک, موزاییک برجسته

فروش موزاییک برجسته زرد مخصوص نابینایان

همانطور که می دانید نابینایان در پیاده روی بسیار حساس هستند و خطر آن ها بسیار زیاد است اما برای سازگاری بهتر با محیط می توان گفت که مواد و زمینه هایی فراهم شده که یکی از آن ها موزائیک های برجسته پیاده رو ها می باشد و می توان گفت که فروش موزاییک برجسته زرد در بازار های داخلی کشور با توجه به ابعاد و ویژگی هایی که دارد به طور عمده و خرده انجام می‌ شود.

فروش موزاییک برجسته زرد مخصوص نابینایان

مزایای موزاییک برجسته زرد

مزایای موزاییک برجسته زرد همانطور که میدانید موزائیک برجسته زرد از ویژگی های منحصر به بردی برخوردار است و می توان گفت که مزایای استفاده از این محصولات نسبت به امام موزائیک های دیگر بیشتر است اما نکته مهمی که وجود دارد تاثیر مزایای این محصولات بر روی انتخاب و خرید آن ها می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

یکی از مهم ترین مزایای موزائیک برجسته تشخیص راحت آن ها و تشخیص راحت مسیر عبور نابینایان می باشد، نابینایان به دلیل عدم بینایی از حس لامسه دست و پا استفاده می کنند و به دلیل حس بسیار قوی که دارند به راحتی می توانند با توجه به برجستگی های زمین و دیوار مسیر را پیدا کنند، نابینایان به کشیدن کفش و دمایی خود بر روی موزائیک برجسته به دلیل شکلی که این موزائیک دارد جهت حرکت خود را تشخیص می دهد.

یکی دیگر از مزیت های این موزائیک های برجسته زرد کاهش اسطحکاک می باشد زیرا همانطور که می دانید در پیاده رو ها اکثرا به دلیل برجستگی های بسیار بزرگ بعضی از کاشی ها ممکن است اصطکاک زیاد شود و حتی بعضی مواقع دچار صانحه های بزرگی شوند اما برجستگی این موزائیک ها به اندازه است و فقط جهت تشخیص راحت تر آن ها ایجاد می شود همچنین این برجستگی ها مربعی نیستند و دچار اختلال در پیاده روی نمی شوند.

مراکز عرضه موزاییک برجسته زرد

مراکز عرضه موزاییک برجسته زرد مراکز عرضه کننده موزاییک برجسته زرد را با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین قیمت به سرتاسر نقاط کشور عرضه می کنند همچنین نکته مهمی که وجود دارد روش عرضه موزاییک برجسته است زیرا هر کدام از این روش ها قیمتی متفاوت را ایجاد می کنند و اکثرا توزیع این محصول در بازار های داخلی کشور با توجه به ویژگی ها و ابعاد موزائیک به طور عمده و خرده انجام می شود.

عرضه مستقیم و اینترنتی نیز یکی دیگر از روش هایی است که به صورت سفارشی انجام می شود و می توان گفت که تاثیر این روش بر روی تعیین قیمت موزاییک برجسته بسیار بالا است و سبب کاهش قیمت آن ها می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *