آدمک پرچم زن, آدمک پرچم زن 2بعدی

خرید انواع آدمک پرچم زن 2بعدی

 آدمک پرچم زن 2بعدی یک ابزار امنیتی با کارآیی فوق العاده خوب و به نوعی ابزاری هشداری به شمار می آید و دارای ساخت و عملکرد بسیار خوب و موفقی است. این محصول دارای گارانتی است و تضمین شده به صورت عمده و مستقیم و جزئی به فروش می رسد. وب سایت با پذیرش نمایندگی غیر حضوری این محصول را با کیفیت خوب، عمده و مستقیم به شما مشتریان گرامی عرضه می کند. شما می توانید ضمن برقراری ارتباط با واحد فروش، خرید خوب و مقرون به صرفه ای را انجام دهید. 

خرید انواع آدمک پرچم زن 2بعدی

اطلاعات مختصری درباره آدمک پرچم زن 2بعدی

اطلاعات مختصری درباره آدمک پرچم زن 2بعدی آدمک پرچم زن 2 بعدی یک نوع ربات است که در واقع تولیدی وطنی به شمار می آید و دارای دست های متحرک و جعبه فرمان است. از یک شارژ کاملا اتوماتیک برخوردار است و اسکلت ساختاری این ربات از یک ورق فلزی تشکیل شده و در کل به قطعه تقسیم می شود و یک سیستم اضافه بار و همچنین گاری حمل شامل آن می شود.

وزن آن حدود چهل و پنج کیلو است و دارای یک موتور ضد آب دوازده ولت است که در رده بسیار پایینی از انرژی قرار دارد. این آدمک  شامل ابزار هشدار دهنده از قبیل باتوم و پرچمدار  است و به لحاظ تردد قابلیت رفت و برگشت دارد.  اصولا شرکت تولیدی این ربات برقراری امنیت و حفظ جان افرادی است که در گذرگاه ها و راه ها و جاده ها به عناوین مختلف اشتغال به کار دارند. این آدمک روی ماشین های مختلف اعم از کامیون و شن کش و… قابلیت نصب دارد. 

فروش ویژه آدمک پرچم زن 2بعدی

فروش ویژه آدمک پرچم زن 2بعدی فروش ویژه آدمک پرچم زن دو بعدی به شکل عمده و مستقیم و حتی جزئی و خرده فروشی در فروشگاه های غیر حضوری با کیفیت بسیار خوب و کارآیی مطمئن و کارآمد روند خوب و قابل ملاحظه ای دارد. این ابزار رباتیک که بیشتر در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز در راه ها و جاده ها و در جهت حفظ امنیت و ایمنی افراد  به کار می رود توجه بسیاری از مشتریان که در این زمینه اشتغال به کار دارند را معطوف به خود نموده است.

فروش آدمک پرچم زن با توجه به اینکه یک ابزار امنیتی است و مختص افرادی است که در جاده ها و معابر به دلایل مختلف مشغول به کار هستند تولید شده است لذا با استقبال خوبی از سوی مشتریان قرار گرفته است و این یک فرصت ویژه و غیر قابل تکرار برای مشتریان است. انواع آدمک پرچم زن با قیمت مناسب و کیفیت خوب و عمده و مستقیم به فروش می رسد . قیمت تکی و خرده فروشی به مراتب بیشتر از قیمت عمده آن است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *