موزاییک, موزاییک برجسته

فروش موزاییک برجسته زرد ویژه نابینایان

در خیابان ها و پیاده‌رو ها نمونه ای از موزاییک ها قرار داده شده است که دارای خطوطی شیار دار هستند و فرد نابینا می تواند به خوبی با کمک عصا مسیر آنها را تشخیص دهد. امروزه فروش موزاییک برجسته زرد ویژه نابینایان رونق و رواج زیادی پیدا کرده است. فروش این محصول با تعداد بالا و به صورت عمده انجام می شود که در این روش مشتریان می توانند به راحتی تعداد بالا را با قیمت های شگفت انگیز تهیه نمایند.

فروش موزاییک برجسته زرد ویژه نابینایان

انواع موزاییک مخصوص نابینایان

انواع موزاییک مخصوص نابینایان انواع موزاییک مخصوص نابینایان وجود دارد که هر یک از این نمونه ها دارای سایز و رنگی هستند و خطوط آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. تنوع در تولید این موزاییک ها به دلیل متفاوت بودن سلیقه ها می باشد.

از این موزاییک ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موزاییک های پلیمری؛ این نمونه از پلاستیک های فشرده تولید شده است و رنگ آن اصولاً زرد و نارنجی است و دارای خطوطیصاف می باشد و نابینا با کمک آن می تواند مسیر را تشخیص دهد.
  • موزاییک های بتنی؛ این نمونه همان گونه که از نامش مشخص است از مواد بتنی تهیه شده است و مقاومت بالایی دارد و به رنگ زرد، قهوه ای و نارنجی تهیه می شود و در محیط های مختلفی قابل نصب و اجرا می باشد.

سایز شیار های طراحی شده بر روی این موزاییک ها نیز متفاوت می باشد و بسته به محیط های اطراف قابل نصب هستند. این موزاییک ها در پیاده رو ها قرار داده می شوند تا افراد روشن دل با کمک آنها مسیر صحیح را شناخته و به داخل خیابان نروند.

بررسی قیمت موزاییک برجسته زرد

بررسی قیمت موزاییک برجسته زرد اهمیت وجود این محصول باعث شده تا عرضه موزاییک زرد در بازار ها با رشد چشمگیری مواجه شود تا نیاز مصرف کنندگان به خوبی تامین گردد، عرضه این محصول به صورت عمده همیشه انجام می شود که در کاهش دادن نرخ نهایی محصول هم تاثیر به سزایی می گذارد.

بررسی قیمت موزاییک برجسته زرد رنگ نشان می دهد که تورم ها طی سال های اخیر تا چه اندازه بر روی نرخ ها تاثیر گذاشته اند و آنها را بالا برده اند، البته بدانید که قیمت این محصول براساس جنس، سایز، رنگ، کیفیت و برندی که دارد مشخص می شود و در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ناگفته نماند که شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه بیشترین میزان تاثیر را بر روی نرخ ها می گذارند از این رو شما باید هر زمان که قصد خرید دارید استعلام جدید دریافت کنید، برای تهیه لیست قیمت مراجعه به این سایت بهترین انتخاب است زیرا تولید کننده همیشه قیمت های جدید را در آن قرار می دهد تا در دسترس شما قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *