آدمک پرچم زن

خرید کلی آدمک پرچم زن سه بعدی

آدمک پرچم زن سه بعدی از تجهیزات مدرن ترافیکی به شمار می آید که با هدف اطلاع رسانی رانندگان از خطرات احتمالی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول از نظر ویژگی های کاربردی تنوع بسیار زیاد دارد که شناخت آنها به ویژه برای شرکت های خدماتی فعال در این حوزه لازم و ضروری است. در این مطلب ضمن معرفی بهترین شیوه خرید کلی آدمک پرچم زن، چگونگی سفارش آن از مراکز پخش آنلاین را بررسی می کنیم.

خرید کلی آدمک پرچم زن سه بعدی

خصوصیات قابل توجه آدمک پرچم زن ترافیکی

خصوصیات قابل توجه آدمک پرچم زن ترافیکی استفاده از تجهیزات ترافیکی حین انجام فعالیت های عمرانی و جاده سازی امری حیاتی و ضروری است. بدون شک هدف از بکارگیری این تجهیزات در وهله اول جلوگیری از ایجاد تصادفات جاده ای و حفظ جان کارگران و رانندگان است.
انواع چراغ های چشمک زن، تابلوهای هشدار و آدمک پرچم زن ترافیکی نمونه های پرکاربرد از این محصولات به شمار می آیند که هر کدام کاربرد و خصوصیات خاص خود را دارند. در این بین آدمک پرچم زن محصولی جدید و در عین حال پرکاربرد به شمار می آید که به کارگیری آن هزینه های نیروی کار را تا حد زیادی کاهش می دهد.

چند مورد از مهمترین خصوصیات قابل توجه بکارگیری آدمک پرچم زن ترافیکی عبارتند از:

  • قابلیت شارژ شدن با برق شهری
  • مناسب برای استفاده در پروژه های بین شهری و شهری
  • داشتن سه عدد پرچم جهت آگاهی رسانی مناسب
  • قابلیت بکارگیری در تمامی فصول سال با شرایط آب و هوایی مختلف
  • کاهش نیاز به نیروی انسانی در پروژه های جاده ای
  • داشتن چراغ های ال ای دی جهت هشدار بهتر به رانندگان

این مدل آدمک ها دارای یک باتری قوی هستند که قابلیت شارژ تا 24 ساعت را دارند. وزن کم، قابلیت حمل آسان و مقاوم بودن در برابر ضربه نیز از دیگر مزیت ها و خصوصیات کیفی این محصولات ترافیکی به شمار می آیند.

پخش انواع آدمک پرچم زن سه بعدی

پخش انواع آدمک پرچم زن سه بعدی انواع آدمک پرچم زن در دو نوع ساده و سه بعدی طراحی و تولید می شوند. نوع سه بعدی آن به واسطه داشتن تجهیزات بیشتر مانند کلاه چشمک زن و پرچم متحرک در دست، مزیت بیشتری نسبت به مدل های ساده دارد.
ارتفاع آدمک های پرچم زن سه بعدی حدود 2 متر است که برای آگاهی رساندن به رانندگان ماشین های باری که دارای ارتفاع زیاد هستند گزینه مناسب تری به شمار می آیند.
با توجه به افزایش فعالیت شرکت های مهندسی و گسترش جاده سازی، میزان تقاضا برای خرید این تجهیزات نیز رشد چشمگیری داشته است. خرید انواع آدمک پرچم زن با جنس بدنه مرغوب و باتری باکیفیت اهمیت زیادی در میزان کارآیی آنها دارد.
برای این منظور نمایندگان پخش آدمک پرچم زن این مرکز آماده تامین جدیدترین تولیدات با برندهای معتبر و قیمت رقابتی برای شرکت های فنی مهندسی فعال در این زمینه هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *