تابلو, تابلو ترافیکی

فروشنده انواع تابلو ترافیکی ال ای دی

فروشنده انواع تابلو ترافیکی ال ای دی شرکت های متعددی هستند که به فروش تابلوی راهنمایی رانندگی مشغول می باشند. از تابلو ها ترافیکی در سطح معابر و خیابان ها جهت راهنمایی رانندگان در طول مسیر استفاده می شود مزیتی که تابلو ترافیکی ال ای دی دارد این است که میزان تصادفات رانندگی را به حداقل ممکن کاهش می دهد اگر راننده به این تابلو دقت کند هیچ وقت دچار حادثه نخواهد شد.

فروشنده انواع تابلو ترافیکی ال ای دی

مشخصات قابل توجه تابلو ترافیکی شبرنگ

مشخصات قابل توجه تابلو ترافیکی شبرنگ مشخصات قابل توجه تابلو ترافیکی شبرنگ به این صورت است که این تابلو ها دارای رنگ ها روشن می باشد مشخصه دیگری که این تابلو ها دارند این است که این تابلوها نور دریافتی را منعکس می کنند این خاصیت باعث می شود تا علائم راهنمایی رانندگی از چندین متر در شب ها توسط راننده دیده شود.

مشخصه دیگر تابلو ها ترافیکی این است که این تابلو ها را در مسیر ها با وسایل خاصی نصب می کنند. تابلو ها ترافیکی شبرنگ بیشتر در زمان شب مورد استفاده قرار می گیرند. این تابلو ها برای تمامی رانندگان قابل فهم می باشد. توجه کردن به تابلو ها زندگی راننده را نجات می دهد. برخی از این تابلو ها را در روی زمین نصب می کنند.

برخی از این تابلو ها اخباری می باشند یعنی به راننده خبر داده و به نوعی او را آگاه می سازند. برخی دیگر از این تابلو ها اخطاری می باشند یعنی راننده هر چه سریعتر مکان را ترک کند و در برخی موارد باید در مکان بماند. نوع دیگری از این تابلو ها انتظامی هستند. تابلو ها ترافیکی را از انواع اشکال هندسی درست می کنند و با رنگ های قرمز علامت خطر و و سبز وضعیت آرام و با رنگ زرد وضعیت متوسط را گزارش می دهند.

تابلو ها ترافیکی شبرنک در اندازه های متنوع تولید می شود هر کدام یک ضخامت خاص خود را دارا می باشد.

مراکز خرید تابلو ترافیکی ال ای دی

مراکز خرید تابلو ترافیکی ال ای دی مراکز خرید تابلو ترافیکی ال ای دی نمایندگی ها متعددی هستند که تابلو ها مربوطه را به مشتریان خود ارائه می دهند. مصرف کننده تابلو ترافیکی را با روش ها متعددی می تواند سفارش دهد یکی از این روش ها سفارش مستقیم بوده است که در این صورت با هزینه ارزان به دست مصرف کننده می رسد.

روش دیگر برای به دست آوردن تابلو ترافیکی خرید عمده است که در این روش نیز تابلو به قیمت کارخانه به دست مشتری می رسد. روش دیگر خرید بدون واسطه بوده است که در این روش هم محصول با هزینه ارزان تهیه می گردد. بهتر است که تابلو ترافیکی را به صورت سفارش به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *