چراغ ترافیکی, چراغ ترافیکی خورشیدی

قیمت انواع چراغ ترافیکی خورشیدی

چراغ ترافیکی خورشیدی از انواع چراغ های راهنمایی و رانندگی بوده که اجازه ورود وسایل نقلیه را به مسیری صادر یا از ورود به مسیر دیگر منع می نماید این محصول به دلیل کاهش مصرف انرژی مفید بوده و با توجه انواع مختلف آن و بر حسب کیفیت و خصوصیات متفاوت این محصول در قیمت های متنوع به متقاضیان این محصول ارائه می گردد.

قیمت انواع چراغ ترافیکی خورشیدی

اطلاعاتی درباره چراغ ترافیکی چشمک زن

اطلاعاتی درباره چراغ ترافیکی چشمک زن

چراغ ترافیکی چشمک زن یکی از ابزارهای بسیار کاربردی در جهت ایجاد نظم و کاهش تصادف ها توسط وسایل نقلیه می باشد که با توجه به هدف استفاده از آن در مکان های مختلف جاده ای نصب می گردد.

این محصول در مواد اولیه استفاده شده در آن دارای تنوع زیادی می باشد بعضی از این چراغ ها با لامپ های هالوژنی تجهیز شده گروهی دیگر از این محصولات که نسل به روزتر آن می باشند در آن ها از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که معمولا چراغ های عابر پیاده به وسیله این نوع از لامپ ها تجهیز و تهیه می شوند.

چراغ های ترافیکی چشمک زن از منظر کاربرد آنها به دسته های زیر تقسیم می گردند:

  1. چراغ چشمک زن قرمز برای مواقعی استفاده می شود که اتومبیل باید قبل از وارد شدن به یک مسیر ایست کامل انجام داده و با اطمینان از مسیر حرکت به راه خود به حرکت ادامه دهد این نوع چراغ ترافیکی چشمک زن در مقایسه با چراغ های معمولی در بیشتر تقاطع ها از آن استفاده می شود از استفاده های دیگر این نوع از چراغ های چشمک زن می توان به سطح جاده ها و پل ها، در ایستگاه های اضطراری مثل ایستگاه آتش نشانی و ایستگاه آمبولانس ها اشاره نمود در واقع برای وارد شدن از فرعی به اصلی از این چراغ راهنمایی استفاده می‌شود.
  2. چراغ ترافیکی چشمک زن زرد بیشتر در مکانی استفاده می شود که خودرو باید با احتیاط رانندگی نماید اما نیاز به ایست کامل وسیله نقلیه نباشد و با کم کردن سرعت خود نیز می تواند به راه خود ادامه دهد در قوانین راهنمایی و رانندگی در صورت خروج از جاده اصلی به فرعی از چراغ چشمک زن زرد استفاده می‌شود و همین طور در اتوبان ها قبل از رسیدن به عوارضی و یا پلیس راه نیز از چراغ ترافیکی چشمک زن زرد بسیار استفاده می‌شود.

بازار فروش چراغ ترافیکی خورشیدی

بازار فروش چراغ ترافیکی خورشیدی

فروش چراغ ترافیکی خورشیدی به دلیل اینکه از تکنولوژی به روز استفاده از نیروی رایگان خورشید بهره می برد و در کاهش مصرف انرژی بسیار موثر می باشد به دلیل کیفیت بالا آن دارای متقاضیان زیادی بوده هم چنین فروش آن به صورت گسترده توسط مراکز تولید چراغ ترافیکی خورشیدی در کشور ما انجام می گیرد و نیز این محصول اغلب توسط سازمان های راه داری و نیز شرکت های مختلف استفاده می گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *