لوازم جاده ای, مانع ترافیکی

قیمت انواع مانع ترافیکی یو شکل

مانع ترافیکی یو شکل یکی از پرکاربردترین وسایل در خیابان ها می باشد که از آن برای جدا سازی مسیرهای عبوری برای خودرو ها، موتور سیکلت ها و عابران پیاده استفاده می کنند. برای خرید و به دست آوردن قیمت انواع مانع ترافیکی یو شکل می توانید به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کنید.

قیمت انواع مانع ترافیکی یو شکل

مانع ترافیکی پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟

مانع ترافیکی پلاستیکی چه ویژگی هایی دارد؟ بهتر است بدانید مانع ترافیکی در انواع مختلفی چون پلاستیکی و فلزی تولید می شود که نوع پلاستیکی آن از مزیت های بیشتری برخوردار می باشد و بازار فروش بسیار خوبی داشته است.

این نوع از تجهیزات دارای انواع مختلفی بوده که می توان به کله قندی پلاستیکی، نیوجرسی پلاستیکی، بشکه ایمنی و ترافیکی، چشم گربه ای ترافیکی، مخروط ترافیکی اشاره کرد، هر کدام از این وسایل دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند و کاربرد گوناگونی دارند.

از مهم ترین ویژگی های مانع ترافیکی پلاستیکی می توان به این مورد اشاره کرد که دارای رنگ های روشنی بوده و از فاصله زیاد قابل تشخیص می باشد، این محصول در تمامی وضعیت های آب و هوایی ثابت مانده و ماندگاری بالایی دارد.

از مهم ترین مزایای موانع ترافیکی پلاستیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در طول زمان کارکرد دوام و پایداری بالایی دارد.
  • در صورت شکستن قطعات آن دوباره قابلیت استفاده دارد.
  • نسبت به دیگر وسایل ایمنی بالایی دارد و از تلفات جلوگیری می کند.
  • دارای نصب آسانی بوده و رنگ آن ثابت است.
  • قابلیت اتصال قطعات به یکدیگر افزایش طول محوری را دارد.
  • در تولید آن از مواد اولیه کم هزینه استفاده می شود.

عرضه بدون واسطه مانع ترافیکی یو شکل

عرضه بدون واسطه مانع ترافیکی یو شکل با توجه به کاربرد بالای مانع ترافیکی شرکت های زیادی تولید این محصول را بر عهده گرفته اند و با استفاده از پلاستیک های کیفیت بالا و انعطاف پذیر، استاندارد های جهانی تولید و به بازار ارائه می دهند.

بیشترین استفاده از مانع ترافیکی یو شکل در بزرگراه ها و برای اعمال محدودیت ها می باشد، این وسیله باعث کم تر شدن تلفات می شود، همچنین برای محافظت از محیط های آسیب پذیر چون مدارس، جدا سازی مخازن سوخت و … کاربرد دارد.

این وسیله همچنین به طور موقت بر سطح معابر و جاده ها نصب شده و در هنگام تعمیر، خط کشی و بستن خیابان ها می توان به طور موقت از آن استفاده کرد.

با در دسترس بودن اینترنت عرضه مانع ترافیکی یو شکل به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد و با مراجعه به سایت های اینترنتی ما می توانید در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید، همچنین می توانید قیمت روز محصول را قبل از خرید به دست آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *