موزاییک, موزاییک پیاده رو نابینایان

سفارش عمده موزاییک پیاده رو نابینایان

سفارش عمده موزاییک پیاده رو نابینایان در طرح های بسیار متفاوت موجب شده است که تولید آن در کشور ما ایران با افزایش بسیار بالایی رو به رو باشد زیرا موزاییک کاربردهای بسیار زیادی دارد و در ایران نیز موضوعی که پیاده رو نابینایان یکی از محصولات قدیمی محسوب می شود که در بسیاری از استان‌های کشور از این کالا استفاده می کنند.

سفارش عمده موزاییک پیاده رو نابینایان

مشخصات موزاییک پیاده رو نابینایان

مشخصات موزاییک پیاده رو نابینایان مشخصات موزاییک پیاده رو نابینایان از جمله :

  • طرح های ساده
  • رنگ های متفاوت
  • بسته بندی های سبک
  • نوع محفظه کارتونی
  • کاملا استاندارد
  • ضخامت موزاییک پیاده‌رو ۶ میل می باشد

طرح های ساده پیاده روی را آسان می کند و به پا و زانو ها فشار وارد نمی کند. رنگ بندی آنها متفاوت است که در بسیاری از مواقع به صورت شطرنجی از آن استفاده می شود بسته‌بندی های موزاییک محفظه آنها کارتونی است و در دوران پلاستیک می باشد تا به محصولات آسیب نرسد و در حمل و نقل جابجایی آن بسیار آسان می باشد این محصولات با یکدیگر متفاوت است که به صورت استاندارد چهل در چهل و یا ۵۰ در ۵۰ تولید شده است.

ضخامت این محصولات بسیار مهم است زیرا اگر از ضخامت خوبی برخوردار نباشد ممکن است در هنگام جابجایی و یا استفاده دچار مشکل شود و ضخامت این محصولات ششمین می باشد که به راحتی بتوان آن را مورد استفاده قرار داد.

بسیاری از موزاییک پیاده رو نابینایان به صورت شیاردار های بسیار ساده هستند که جنس آنها از سیمان می‌باشد و مقاومت این محصولات بسیار بالا از تا شما عزیزان در هنگام استفاده از آنها دچار مشکل نشوید و کیفیت این محصولات بسیار بالا است.

مراکز پخش موزاییک پیاده رو نابینایان

مراکز پخش موزاییک پیاده رو نابینایان مراکز پخش موزاییک ساده پیاده رو نابینایان محصول را در بسته بندی های یک متر مربع آماده کرده است که طرحهای آن کاملاً ساده می باشد با نابینایان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. پخش موزاییک نابینایان این روزها با افزایش بسیار بالایی روبرو بوده است زیرا یکی از لوازم مهم تلقی می شود که در قسمت‌های پیاده روی از آن استفاده می شود که مخصوص نابینایان است و پیاده روی را برای آن ‌ها آسان می کند.

طبق این حساب چین، اروپا و کانادا بیش ترین ظرفیت صادراتی موزاییک پیاده رو هستند و کشور های مانند اتریش، ارمنستان و هند در رتبه بعدی قرار دارند.

سفارش موزاییک پیاده رو با توجه به قیمت آن ها خرید را برای بسیاری از متقاضیان آسان می کند که شما می توانید این محصولات را به صورت جزئی و یا عمده تهیه کنید که در گاهی از اوقات سال فروشندگان این محصول تخفیفاتی را برای شما در نظر می گیرند که سبب می‌شود قیمت این محصولات بسیار مقرون به صرفه باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *