سنگ فرش مسیر نابینایان

فروشنده سنگ فرش مسیر نابینایان

یک شهر مطلوب شهریست که برای تمام اقشار جامعه و حتی افراد نابینا شرایط خوبی داشته باشد.
در همین راستا برخی از شهرها اقدام به سنگ فرش نمودن بخشی از پیاده روهای خود به عنوان سنگ فرش مسیر نابینایان نموده و زمینه را برای رفت و آمد بهتر آنها فراهم کرده اند.
بسیار خوشحالیم که می توانیم به عنوان فروشنده سنگ فرش نابینایان به فعالیت مشغول بوده و به این صورت شهری امن برای این قشر از جامعه ایجاد نماییم.

فروشنده سنگ فرش مسیر نابینایان

انواع سنگ فرش برای مسیر نابینایان

انواع سنگ فرش برای مسیر نابینایان سنگ فرش مسیر نابینایان همانگونه که از نام آن پیداست، یکی از مصالح ساختمانی است که در به تازگی برخی از شهرهای کوچک و بزرگ از آن برای پوشش دهی برای قسمتی از پیاده رو استفاده می نمایند.

این سنگ فرش ها از نظر طرح، رنگ و اندازه دارای تنوع بسیار زیادی می باشند، اما یکی از ویژگی های مشترکی که تمامی آنها دارا هستند این است که بر روی آنها شیارهایی وجود دارد که به نابینایان کمک می کند به بهترین شکل ممکن مسیر خود را پیدا کرده و با کمترین میزان خطر به راه خود ادامه دهند؛ گفتنی است برآمدگی های برجسته ای که بر روی این متریال ها وجود دارد به صورت خطوط موازی است.

و اما در این قسمت به برخی از انواع مختلف این سنگ فرش ها اشاره می کنیم:

  • سنگ فرش پرسی شیار دار
  • سنگ فرش شیار دارد با خط های موازی
  • سنگ فرش های ساده
  • سنگ فرش های پر نقش و نگار

تولید بهترین سنگ فرش نابینایان

تولید بهترین سنگ فرش نابینایان در کشورمان مراکز مختلفی وجود دارند که سالهاست در زمینه تولید سنگ فرش نابینایان به فعالیت مشغول بوده و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار برده اند تا با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب، نمونه های استانداردی از این کف پوش را تولید کرده و به بازار ارائه نمایند.

شایان ذکر است که برای تولید این محصول ابتدا بتن آماده شده را درون قالب مورد نظر می ریزند و سپس آن را به وسیله دستگاه پرس متراکم می نمایند. این سنگ فرش ها به طور کلی دارای دو لایه هستند که قسمت زیرین آن از ضخامت بسیار زیادی برخوردار بوده و می تواند فشار فراوانی را تحمل نماید.
قسمت لایه رویی آن نیز شامل نقش ها و طرح هایی هستند که بر روی آن قرار گرفته و بیشتر جنبه زیبایی شناسانه دارد.

این سنگ فرش ها بر روی سطح خود منافذ بسیار زیادی دارند و این امر سبب می شود که از میزان جذب آب بالایی برخوردار بوده و بتوان از آنها برای مدت های طولانی و در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *