محافظ ستون پارکینگ

پخش مستقیم محافظ ستون پارکينگ

محافظ ستون یکی از وسایلی است که در پارکنیک های پر رفت و آمد برای محافظت ستون به چهار گوشه ستون آن را نصب می نمایند و پانع از بر خوردار احتمالی خودرو با ستون می شوند، این محصول از جنس پلاستیک درجه یک ک مقاوم تهیه می شود و از کارایی عالی برخوردار می باشد.

پخش مستقیم و بی واسطه محافظ ستون پارکينگ توسط فروشنده اصلی با قیمتی تولیدی و ارزان و به راحتی انجام می گیرد.

پخش مستقیم محافظ ستون پارکينگ

باکیفیت ترین انواع محافظ ستون پارکينگ کدامند؟

باکیفیت ترین انواع محافظ ستون پارکينگ کدامند؟

انواع محافظ ستون پارکینگ با کیفیت از برترین و با استحکام ترین جنس تهیه می شود و دارای مقاومت و دوام بی نظیری می باشد و دارای انعطافی مناسب است که نصب آن را راحت تر می کند و مقاومت و کارایی آن را نیز بالا می برد، این محصول از آنجایی که در اصل ضربه گیر می باشد و در برخوردار خودرو باید مقاومت لازم را داشته باشد از جنس مرغوب و مقاومی چون پی وی سی و لاستیک های مرغوب و درجه یک تهیه می شود.

محافظ گوشه ستون پارکینگ به خوبی در گوشه های ستون چسبیده می شود و هنگام برخورد احتمالی خودرو با ستون به خوبی ضربه آن را مهار می کند و مانع از خسارت های احتمالی می شود، این محصول در اندازه های استاندارد تهیه می شود و به خوبی چهار گوش ستون پارکینگ را پوشش می دهد و یکی از وسایل ایمنی مرغوب به شمار می آید.

در تولید این محصول از برترین جنس استفاده می شود و همچنین شب رنگ در آن مورد استفاده قرار می گیرد که باعث می شود در تاریکی نیز به خوبی دیده شود و مانع از برخورد اتومبیل با ستون شود و به این می توان محافظ ستون پارکینگ را یکی از وسایل ایمنی عالی و استاندارد به شمار آورد که وجود آن در هر نوع پارکینگی بخصوص پارکینگ های پر رفت و آمد لازم و ضروری می باشد.

قیمت کلی محافظ گوشه ستون پارکينگ

قیمت کلی محافظ  گوشه ستون پارکينگ

قیمت محافظ ستون پارکينگ به صورت کلی به کیفیت و جنس و نوع آن بستگی دارد که مشتری می تواند بهترین و واقعی ترین قیمت آن را از فروشنده اصلی بخواهد چرا که این فروشندگان بهترین قیمت را با توجه به کیفیت آن مشخص می نمایند و خرید از آن ها برای مشتری عمده بسیار به صرفه است و مشتریانی که این محصول را به صورت مستقیم خریداری می کنند آن را با قیمت تولیدی دریافت خواهند کرد‌.

بنابراین برای به دست آوردن بهترین و مرغوب ترین نوع این محصول با قیمت تولیدی و ارزان می توانید همین حالا برای خرید آنلاین آن اقدام نمایید و برترین کیفیت و ارزان ترین قیمت و مطمئن ترین خرید را به خود اختصاص دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *