محافظ ستون پارکینگ

تولید کننده محافظ ستون پارکینگ

در معرفی یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ می توان محافظ ستون را نام برد که در گروه تجهیزات ترافیکی قرار گرفته و از جنس لاستیکی می باشد. در واقع این محصول جلوی ضربات سنگین در هنگام برخورد خودرو با ستون پارکینگ را گرفته و صدمات را به حداقل میزان می رساند. اکنون با توجه به ضرورت بالای این محصول، شاهد افزایش تولید و توزیع محافظ ستون پارکینگ توسط برترین واحدهای تولیدکنندگان لوازم ترافیکی در کشور می باشیم.

تولید کننده محافظ ستون پارکینگ

ناگفته ها در مورد محافظ ستون پارکینگ

ناگفته ها در مورد محافظ ستون پارکینگ هر یک از تجهیزات ترافیکی با اهداف خاصی تولید گشته و نقش موثری در امر کنترل و پیشگیری از سوانح و اتفاقات مربوط به رانندگی داشته اند؛ از جمله این تجهیزات می توان محافظ ستون پارکینگ را نام برد که ناگفته هایی را در خصوص آن در قسمت زیر ذکر خواهیم کرد:

  1. محافظ ستون پارکینگ پلاستیکی یا همان لاستیکی از بدنه ای سبک و در عین حال مقاوم برخوردار بوده و از شدت ضربات حاصله به طرز محسوسی خواهد کاست.
  2. در قسمت دیوار یا دور ستون پارکینگ نصب و اجرا شده و مانند یک ضربه گیر مناسب برای خودرو عمل خواهد کرد.
  3. شبرنگ بوده و بنابراین امکان دید آن در نقاط تاریک و یا در هنگام شب برای هر یک از رانندگان به خوبی وجود داشته و همراه با رنگ های مختلف دیده می شود.
  4. علاوه بر اینکه در پارکینگ واحدهای مسکونی و تجاری نصب و استفاده می گردد، در مکان های دیگر مانند پارکینگ بیمارستان و مهد کودک نیز مورد توجه قرار گرفته و جان بیماران و بچه ها را به نوعی از آسیب حفظ خواهد کرد.
  5. یکی از ویژگی های بارز این محصول، انعطاف پذیری مناسب آن بوده و مقاومت بالایی را نیز به همراه دارد.
  6. به عنوان یک ضربه گیر عالی عمل کرده و همچنین از دیگر مشخصات ممتاز آن این است که قابل استفاده در انواع محیط های بسیار گرم یا بسیار سرد خواهد بود.

توزیع کننده محافظ ستون پارکینگ پلاستیکی

توزیع کننده محافظ ستون پارکینگ پلاستیکی اگر به دنبال خرید عمده محافظ ستون پارکینگ بوده و بهترین نوع این محصول، مد نظرتان می باشد، می توانید محافظ ستون پارکینگ پلاستیکی را انتخاب نمایید که نه تنها ویژگی های کمی و کیفی مناسب و استاندارد را به همراه داشته، بلکه از قیمت بسیار مقرون به صرفه نیز برخوردار بوده و از هر جهت یک انتخاب عالی به شمار می آید.

اما یکی از راه هایی که برای تهیه این محصول پیش رویتان قرار گرفته و توسط آن به بهترین نتایج ممکن خواهید رسید، مرکز پیش روست که به عنوان بزرگترین مرکز توزیع کننده لوازم ترافیکی شناخته شده و اکنون اقداماتی موثر در راستای توزیع محافظ ستون پارکینگ عمده را به انجام رسانده و لذا می توانید از طریق آن به چنین محصولاتی دست یابید:

  • انواع محافظ ستون پارکینگ درجه یک
  • محافظ ستون در مدل های متنوع از قبیل محافظ تمام لاستیکی، پشت فلزی، گرد و دوجداره
  • محافظ ستون ارزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *