آدمک پرچم زن, آدمک پرچم زن 3D

صادرات آدمک پرچم زن مدل 3D

تجهیزات ترافیکی دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند و یکی از نمونه های پرفروش آن در بازار های داخلی و خارجی آدمک پرچم زن است، در حال حاضر مرکز صادرات آدمک پرچم زن مدل 3D این محصول را با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشور های همسایه مانند عراق، افغانستان، ترکیه و حوزه خلیج فارس و …. صادر می کند که با توجه به کاربرد وسیع و کیفیت عالی در آنجا نیز بسیار پرفروش است.صادرات آدمک پرچم زن مدل 3D

مشخصات کلی آدمک پرچم زن مدل 3D

مشخصات کلی آدمک پرچم زن مدل 3D آدمک پرچم زن مدل 3D دارای چه مشخصاتی می باشد؟ این آدمک از جنس پلاستیک مقاوم و فشرده می باشد که در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است و ارتفاع آن حدود دو متر بوده و دارای سه پرچم و یک دست متحرک می باشد همچنین دارای چراغ ال ای دی است که به خوبی اخطار می دهد و مجهز به باتری است که بوسیله برق شهری نیز شارژ می شود، این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده را دارد و در برابر رطوبت و نور خورشید مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

این محصول دارای وزنی سبک و جابجایی آسانی است و جایگزین خوبی به جای نیروی انسانی می باشد و از نظر اقتصادی به صرفه است، امروزه شرکت تولیدکننده آدمک پرچم زن این محصول را با بهره‌گیری از مواد اولیه درجه یک و توسط تجهیزات مدرن و پیشرفته با رعایت استاندارد های لازم طراحی و تولید می کند.

قیمت عمده آدمک پرچم زن مدل 3D

قیمت عمده آدمک پرچم زن مدل 3D قیمت عمده آدمک پرچم زن مدل 3D نسبت به قیمت جزیی آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است و برای دو طرف معامله سود خوبی به همراه دارد و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند، البته قیمت انواع‌ آدمک پرچم زن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و موارد متعددی می توانند بر قیمت این محصول مؤثر باشند، این آدمک در شرکت های تولیدی متعددی با کیفیت و قیمت متفاوتی طراحی و تولید می شود که می توان گفت برند و شرکت تولیدی، هزینه های تولید و کیفیت این محصول در تعیین قیمت دخیل است.

امروزه انواع‌ آدمک پرچم زن به شیوه های گوناگونی مانند کلی و مستقیم، اینترنتی و جزیی و …. خرید و فروش می شود که این امر نیز بر قیمت مؤثر است، از موارد مهم دیگر می توان به جنس آن، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، میزان عرضه و تقاضا، ویژگی های ظاهری آن و … اشاره کرد، با مراجعه به این سایت اینترنتی معتبر می توانید ضمن اطلاع از قیمت انواع آدمک پرچم زن محصول دلخواه را با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت انتخاب و خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *