رفلکتور پلاستیکی ۲ طرفه

فروش عمده رفلکتور پلاستیکی 2 طرفه

هر یک از تجهیزات ترافیکی، نقش و تاثیر مهمی را در فرآیند کنترل و پیشگیری ایفا کرده و زمینه را برای یک رانندگی مطمئن و ایمن در اختیار رانندگان قرار می دهند. حال یکی از انواع این تجهیزات که در جاده ها و خیابان ها مورد توجه قرار گرفته، رفلکتور پلاستیکی است که مقاومت بالایی داشته و کاهش خطرات را به دنبال خواهد داشت. اکنون فروش عمده رفلکتور در مدل های مختلف از جمله رفلکتور پلاستیکی 2 طرفه صورت گرفته و می توانید آن را تهیه نمایید.

فروش عمده رفلکتور پلاستیکی 2 طرفه

5 ویژگی مهم رفلکتور پلاستیکی

5 ویژگی مهم رفلکتور پلاستیکی یکی از تجهیزات ترافیکی که بیش از پیش مورد توجه و کاربرد قرار گرفته، رفلکتور پلاستیکی است که از مواد پلاستیکی درجه یک ساخته شده و از این رو جنس و کارکرد عالی را به دنبال دارد، ضمن اینکه مقاومت آن هم نسبت به ضربات بسیار زیاد بوده و دچار هیچ نوع آسیبی نخواهد شد.

البته ویژگی های دیگری را هم می توان برای رفلکتور برشمرد که در قسمت زیر به ذکر 5 ویژگی مهم از آن پرداخته ایم:

  1. رفلکتور پلاستیکی در مقایسه با انواع دیگر مانند رفلکتور چدنی، مزیت بهتری داشته و آن هم این است که مانع از آسیب جانی به عابران یا موتورسواران در هنگام برخورد با این شی خواهد شد.
  2. در دو مدل کلی اعم از رفلکتور پلاستیکی بدون پایه و رفلکتور پایه دار موجود بوده که جهت نصب و اجرای هر یک نیاز به لوازم مشخص مانند چسب ماستیک خواهد بود.
  3. در رنگ های سفید، آبی، قرمز، نارنجی و سبز وجود داشته که رنگ سفید در حاشیه مسیرهای یکطرفه، آبی برای معلوم کردن شیر آتش نشانی در جاده برای رانندگان، قرمز برای مسیرهای پرترافیک یا صعب العبور و نارنجی هم به منظور جداسازی وسایل نقلیه در مسیر مورد توجه قرار گرفته است.
  4. با توجه به رنگ های متنوع این محصول و علائمی که هر یک دارند؛ میزان خطرات به طرز زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.
  5. طول عمر بسیار زیادی داشته و تا مدت ها پس از نصب قابل استفاده خواهد بود.

قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی 2 طرفه

قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی 2 طرفه قطعاً لوازم ترافیکی، اثر مستقیم و مهمی را در فرآیند رانندگی و اتفاقات مربوط به آن بر عهده داشته و اگر وجود آنها نبود، درصد سوانح و خطرات رانندگی به حداکثر میزان خود می رسید و این یعنی عمق فاجعه که خوشبختانه با وجود این تجهیزات، خطرات مختلف مربوط به رانندگی، کاهش چشمگیری داشته است، مانند رفلکتور پلاستیکی 2 طرفه که که استفاده روزافزون آن را در حوزه ترافیکی شاهد می باشیم.

حال اگر خواستار تهیه این محصول کاربردی موثر بوده و می خواهید تا پیش از هر چیز از قیمت رفلکتور پلاستیکی مطلع شوید، لازم است تا دو نکته را خدمتتان عرض کنیم و آن هم این است که قیمت انواع رفلکتور پلاستیکی در مقایسه با محصولات چدنی، ارزان تر بوده و بنابراین انتخاب مناسبی از این جهت خواهند بود و دوم اینکه قیمت این محصول با توجه به مدل؛ رنگ و کیفیت های متفاوت این محصول برآورد خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *