کله قندی

قیمت کله قندی ثابت در بازار

آنچه موجب گرایش بسیاری از متقاضیان به استفاده از انواع مدل کله قندی ثابت می باشد قیمت های منحصر به فردی است که از سوی شرکت تولید کننده این محصول برای هر یک از انواع آن در نظر گرفته شده است. این قیمت ها بر اساس معیار های کیفی که انواع کله قندی دارا می‌باشند تعیین و در معرض دید علاقه مندان قرار داده شده است تا هر یک از آنان بتوانند با توجه به آن‌ ها نسبت به خرید محصول اقدام به عمل آورند.

قیمت کله قندی ثابت در بازار

تفاوت انواع کله قندی ثابت

تفاوت انواع کله قندی ثابت

انواع کله قندی ثابت از جمله تجهیزات ترافیکی هستند که به منظور افزایش ضریب امنیت راه ها و کاهش میزان تصادفات و صدمات ناشی از تصادف خودرو های مختلف ساخته و پرداخته شده اند.

این گروه از محصولات در بسته های مختلفی طراحی و تولید شده اند که هر یک به نوبه خود کارایی منحصر به فردی داشته در نقاط مختلفی از راه ها و جاده ها کار گذاشته می‌شوند.

اگر بخواهیم برخی از انواع کله قندی ثابت را نام ببریم باید به نمونه های مختلف کله قندی قلابدار مخروطی و کله قندی ساده اشاره نماییم.

تفاوت عمده ای که میان این دو نوع کله قندی های ثابت وجود دارد این است یا کله قندی های قلاب دار که معمولا به شکل مخروط هستند بیشتر در لبه جاده ها به کار گذاشته شده و مانند یک گاردریل عمل کرده و از میان قلاب های آن ها زنجیره‌ های محکم با فواصل مشخصی عبور داده می شوند تا از این طریق از سقوط انواع خودرو به پایین جاده جلوگیری به عمل آید.

کله قندی های ساده نیز شامل نمونه های فلزی این محصول می باشند که به رنگ نارنجی طراحی شده و بر روی آن ها شب رنگ هایی به رنگ زرد یا خاکستری براق تعبیه گردیده و برای جدا سازی لاین جاده های بین شهری که فضای وسیعی ندارند مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ لازم به ذکر است که فاصله‌ ای که برای تعبیه این کله قندی ها در نظر گرفته شده است به اندازه ۷۵ سانتی متر الی یک متر می باشد.

فروش استثنایی کله قندی ثابت

فروش استثنایی کله قندی ثابت

شرکت تولید کننده انواع کله قندی ثابت به منظور جلب نظر متقاضیان و نیز با هدف ارائه هر چه بهتر محصولات تولیدی خود اقدام به فروش استثنایی انواع کله قندی هایی از این دست نموده است.

قیمت هایی که در فروش استثنایی برای هر یک از انواع این محصول، در نظر گرفته شده است نسبت به سایر انواع فروش که در بازار انجام می پذیرد بسیار ناچیز بوده و خرید آن ها از این حیث برای متقاضیان بسیار مقرون به صرفه می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *