تابلو, تابلو خیابانی

عرضه کنندگان انواع تابلو خیابانی عمده

تابلو خیابانی یکی از آشنا ترین انواع تابلو های فلزی به شمار می آید که در سر هر کوچه و خیابان و در تمامی تقاطع و گذرگاه ها از آنها استفاده می گردد و بنابراین پرکاربردترین نوع تابلو نیز به شمار می‌آید. عرضه کنندگان انواع تابلو خیابانی عمده بهترین نوع آنها را در این مجموعه به فروش می رساند که از تنوع بالایی برخوردار بوده و هرگونه تابلو را که بخواهید در میان آنها می توانید انتخاب و تهیه کنید.

عرضه کنندگان انواع تابلو خیابانی عمده

توضیحاتی راجع به تابلو خیابانی ایرانی

توضیحاتی راجع به تابلو خیابانی ایرانی تابلوها از وسایل مهمی هستند که در دنیای امروزی به منظور درج نوشته بر روی آنها و آگاهی دادن به بیننده ها مورد استفاده قرار می گیرند و از تابلو های ساده فلزی تا تابلو های دیجیتالی پیشرفته را شامل می‌ شوند که در میان آنها بحث ما به انواع تابلوی خیابانی مربوط می گردد که همه ما با آنها آشنایی های کافی را داریم و از خصوصیات آنها مطلع می باشیم.

این نوع از تابلوها با استفاده از ورقه های آهنی تولید می‌ شوند و بعد سطح آنها با استفاده از رنگ ها و روکش های مقاوم پوشش داده می‌ شود و در نهایت اطلاعات و نوشته های لازم بر روی آنها درج می گردد.

تابلوهای خیابانی در انواع مختلفی تولید می شود که کوچک ترین نوع آن ها برای کوچه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و نوع متوسط آنها در خیابان‌ ها و گذرگاه‌ها و در کنار میدان ها و بلوار ها مورد استفاده قرار می گیرند و بر روی آنها نام خیابان یا جهت خیابان و اطلاعاتی مشابه درج می‌شود.

تابلو های خیابانی معمولاً در دو رنگ آبی و سبز تولید می‌شود اما گاهاً رنگ های دیگری نیز برای آنها به کار برده می شود؛ از مهمترین مشخصه های این تابلوها این است که از مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی و رطوبت برخوردار هستند و امکان نصب آنها از طریق جوش کردن بر روی پایه ها وجود دارد؛ داشتن وزن مناسب و ابعاد دقیق و اشکال مناسب نیز از ویژگی‌های دیگری است که این تابلوها به خوبی آنها را دارا می باشد.

انواع تابلو خیابانی با قیمت مناسب

انواع تابلو خیابانی با قیمت مناسب استفاده از تابلوی خیابانی در دنیای امروزی بسیار رواج داشته است که این امر سبب شده است تولید آنها در صنایع و کارخانه های مربوطه به صورت انبوه صورت بپذیرد و بهترین مدلهای آنها که در صنعت راه و شهرسازی بهتر مورد استقبال قرار می‌گیرند تولید و عرضه گردد.

مناسب ترین قیمت تابلو خیابانی با کیفیت را می توانید در این مجموعه شاهد باشید زیرا تابلو ها به صورت مستقیم به فروش می رسند و در حقیقت نرخ‌های کارخانه‌ای را دارند که ارزان تر از قیمت آنها در سایر بازارهای فروش می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *