رفلکتور, رفلکتور سولار

فروشگاه انواع رفلکتور سولار آلومینیومی درجه یک

یکی از تجهیزات ترافیکی که امروزه به منظور ایجاد امنیت در معابر و راه ها از آن استفاده می گردد و کارایی‌های مفیدی را از خود بروز خواهد داد، رفلکتور سولار آلومینیومی است که به آن «چشم گربه ای آلومینیومی» نیز گفته می شود. در واقع این قطعه که از بازتاب نوری مناسبی برخوردار می باشد، باعث دید بهتر رانندگان در شب خواهد شد. اکنون برای سفارش عمده آن می توانید به سراغ معتبرترین فروشگاه انواع رفلکتور رفته و محصولاتی درجه یک را تهیه نمایید.

فروشگاه انواع رفلکتور سولار آلومینیومی درجه یک

آشنایی با انواع رفلکتور سولار آلومینیومی

آشنایی با انواع رفلکتور سولار آلومینیومی امروزه با توسعه حمل و نقل در دنیا، استفاده از علائم و تجهیزات ترافیکی، بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده و جهت کنترل رفت و آمدها و کاهش خطرات و تصادفات، لازم است که از آنها استفاده گردد.
یکی از این تجهیزات که به خصوص در هنگام شب و مکان های تاریک به کار آمده و فوایدی را از خود نشان خواهد داد، رفلکتور سولار آلومینیومی است که به دلیل بازتاب نوری شبیه نور چشم گربه در شب، آن را به عنوان چشم گربه ای هم می شناسند.

در حقیقت استفاده از رفلکتور ترافیکی به این جهت اهمیت پیدا کرده که در طول شب و در هنگام شرایط جوی نامساعد مانند مه، باران و … مسیر را برای راننده، بهتر نشان داده و مانند یک نور قابل دید در تاریکی ای که همه جا را فرا گرفته، ظاهر می گردد.
این تجهیزات در بزرگراه ها، آزادراه، جاده های شهری و … به شکل یک خط ممتد نصب شده و به یاری رانندگان می آیند.

موضوع دیگری که در ادامه خواهیم گفت، انواع رفلکتور سولار است که در قسمت زیر آمده اند:

  1. رفلکتور آلومینیومی یک طرفه: دارای بهترین جنس ممکن بوده و مناسب برای نصب در انواع مسیرهای کوهستانی، بارانی، فاقد روشنایی، کنار پل، پرتگاه و … می باشد، همچنین در مورد کارکرد آن باید بگوییم که می تواند بی وقفه تا 60 ساعت، کارایی مفید نشان داده و پس از آن هم مجدد قابل شارژ است.
  2. رفلکتور آلومینیومی دو طرفه: دارای دو طرف ال ای دی روشنایی بوده و بنابراین نور بیشتری منعکس خواهد کرد، توسط نور خورشید نیز شارژ گشته و نسبت به عوامل مختلف از جمله ضربه، آسیب ناپذیر است، همچنین علاوه بر نصب در جاده، در استخر، باغ و … هم استفاده می گردد.

سفارش انواع رفلکتور سولار آلومینیومی درجه یک

سفارش انواع رفلکتور سولار آلومینیومی درجه یک اکنون شرایطی کاملاً مساعد برای سفارش انواع رفلکتور سولار آلومینیومی درجه یک برای شما خریداران محترم فراهم بوده و می‌توانید شانس خود را برای خرید امتحان کنید.
تمامی رفلکتورهای موجود در اینجا متعلق به شرکت های مطرح تولیدکننده بوده و از لحاظ کیفیت و کارایی کاملاً مورد تایید می باشند.

لازم به ذکر است رفلکتورهای فوق نسبت به رفلکتور پلاستیکی، همراه با قیمت بیشتری بوده، اما از نظر استحکام و مرغوبیت، در مراتبی بالاتر قرار گرفته اند، ضمن اینکه به دلیل برخورداری از قابلیت سولار، نسبت به رفلکتورهای معمولی، عملکرد بسیار بهتری داشته و جهت شارژ شدن، تنها نور خورشید برای آنها بسنده و کافی است.
علاوه بر این مجهز به تیغه نگهدارنده بوده و منجر به مراقبت از لاستیک خودروهای مختلف خواهند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *