تابلو ترافیکی

صادرکنندگان تابلو ترافیکی شبرنگ درجه یک

تابلوهای ترافیکی مهمترین عوامل هشدار در جاده های درون و برون شهری به شمار می آیند. از این رو اهمیت به کیفیت آن و تهیه مدل های مدرن که قابلیت پخش نور یا به اصطلاح شبرنگ را دارند بسیار حائز اهمیت است. مزیت های بکارگیری تابلو ترافیکی شبرنگ درجه نسبت به مدل های قدیمی، افزایش سفارش و تولید آنها را فراهم آورده است. در این مطلب به چگونگی خرید ارزان و عمده این محصولات از سوی صادر کنندگان و خریداران فعال در بازار می پردازیم.

صادرکنندگان تابلو ترافیکی شبرنگ درجه یک

مزیت های استفاده از تابلو ترافیکی

مزیت های استفاده از تابلو ترافیکی

استفاده از تابلوهای ترافیکی با هدف آگاه سازی رانندگان از خطرات احتمالی و آگاه سازی آنها صورت می گیرد. در این بین سایز، ابعاد و حتی رنگ این تابلوها متناسب با نوع هشدار و کاربرد آنها متفاوت است.
از نظر رنگ بندی، این تابلوها به مدل های سبز، آبی، زرد و سفید هستند که در اشکار هندسی مربع، مستطیل، مثلث، دایره ای و … طراحی و تولید می شوند. امروزه استفاده از این محصولات به صورت شبرنگ مرسومیت بیشتری دارد. علت این امر نیز، قابلیت افزایش دید راننده و خوانا بودن تابلو در طول شب و تاریکی است. برخی از مزیت های جدیدتزین تابلوهای ترافیکی شبرنگ عبارتند از:

·         مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت

·         عدم انعکاس نور در طول روز

·         جنس بدنه مقاوم در برابر خورشید

·         عدم کم رنگ شکلات کلمات و علائم

·         عدم جذب آلودگی های جاده ای مانند گرد و خاک

·         عدم پوسیدگی با گذشت زمان

از نظر طول عمر و مدت زمان کارکرد، این نوع تابلوها به مراتب مقاوم تر از مدل های معمولی و نوشتاری هستند. به گونه ای که عمر مفید انواع تابلو ترافیکی شبرنگ بین 7 تا 10 سال می تواند متغیر باشد. با توجه به این موارد می توان نتیجه گرفت که استفاده از انواع تابلو شبرنگ نسبت به نمونه های ساده و قدیمی بسیار مقرون به صرفه و کاربردی تر خواهد بود.

جدیدترین قیمت تابلو ترافیکی شبرنگ درجه یک

جدیدترین قیمت تابلو ترافیکی شبرنگ درجه یک ایران از جمله بزرگترین تولید کننده و در عین حال تامین کننده انواع تابلو شبرنگ درجه یک ترافیکی در منطقه خاورمیانه است. این امر موجب افزایش میزان تقاضا و حجم صادرات این محصول به کشورهای مختلف شده است. در این میان، استعلام جدیدترین قیمت تابلوهای ترافیکی برای فعالین بازار و خرید ارقام مقرون به صرفه اهمیت ویژه ای دارد.
بدون شک جنس بدنه، نوع تکنولوژی بکار رفته در تولید، سایز و ابعاد تابلو و هزینه های تولیدی و چگونگی تامین مواد خام اولیه از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت هر عدد از این محصولات تاثیر مستقیم دارند
.
شرکت های خدماتی و صادرکنندگان تابلو ترافیکی شبرنگ برای آگاهی از قیمت ها و امکان سفارش مستقیم از نمایندگان پخش می توانند از شیوه های نوین آنلاین جهت دستیابی به اهداف خود بهره مند شوند. نمایندگان و فروشندگان عمده این مرکز برای این منظور آماده همکاری با کلیه خریداران در سراسر کشور می باشند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *