آدمک پرچم زن, آدمک پرچم زن 3D

عمده فروشی آدمک پرچم زن مدل 3D با کیفیت

آدمک پرچم زن مدل 3D یکی از تجهیزاتی است که برای جلوگیری از بروز حادثه مورد استفاده قرار میگیرد به طوری که امروزه به جای کارگران واقعی از این آدمک ها در قسمت هایی از جاده و خیابان در حال تعمیر و انجام امور عمرانی استفاده می شود تا هشدار های لازم را به رانندگان بدهد. می توان عمده فروشی آدمک های با کیفیت را در سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر یافت.عمده فروشی آدمک پرچم زن مدل 3D با کیفیت

دلیل استفاده از آدمک پرجم زن

دلیل استفاده از آدمک پرجم زن از این آدمک ها همان طور که گفته شد برای هشدار به رانندگان استفاده می شود چرا در پاره ای از اوقات جاده های شهری و بین شهری نیاز به تعمیرات و عملیات عمرانی دارند به همین دلیل از این آدمک ها به جای کارگران که انسان های واقعی هستند استفاده می شود تا در صورت بی توجهی رانندگان شخص حقیقی دچار آسیب و صدمه نشود. این آدمک ها از جنس پلاستیک مقاوم هستند و در صورت برخورد به راحتی شکسته نمی شوند.

این محصول دارای سه پرچم می باشد که یکی از این پرچم ها توسط دست متحرک آدمک تکان داده می شود تا رانندگان را متوجه خطر کند و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله به راه خود ادامه دهند، باتری خور می باشد و قابل شارژ است و ارتفاعی حدود 2 متر دارد با لباس های شبرنگ تا در تاریکی نیز قابل مشاهده بوده و کارایی لازم را داشته باشد و یک چراغ ال ای دی دارد که به طور واضح پیام اخطار را اعلام می کند.

تولید آدمک پرچم زن مدل 3D با کیفیت

تولید آدمک پرچم زن مدل 3D با کیفیت تولید کنندگان برای تولید آدمک پرچم زن و در کل تجهیزات ترافیکی و راهنمایی و رانندگی از بهترین مواد اولیه استفاده می کنند و با به کارگیری تجهیزات مناسب و متخصصان حرفه ای اقدام به تولید می نمایند. چرا که این تجهیزات در طول استفاده همواره زیر نور خورشید و برف و باران و سرما و گرما قرار دارند و باید دارای کیفیت قابل قبولی بوده و عمر مناسبی داشته باشند.

لازم به ذکر است که این تجهیزات مطابق با سلیقه و درخواست مشتری در رنگ ها و طرح های گوناگون تولید می شوند و خریداران با توجه به نیاز اقدام به تهیه ی آن ها می نمایند.

امروزه تولید کنندگان برای ایجاد زمینه ی خرید آسان تر و به صرفه تر برای مشتریان، محصولات خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت ها به فروش می رسانند تا علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه های جانبی محصول با قیمت مناسب تر به دست خریدار برسد چرا که دست واسطه ها در این خرید و فروش ها کوتاه شده و کالا مستقیما به دست مشتری می رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *