جداکننده ترافیکی, جداکننده خطوط ترافیکی

فروش انواع جداکننده خطوط ترافیکی

جداکننده خطوط ترافیکی یکی از اساسی ترین تجهیزات ایمنی وترافیکی محسوب می شود که توسط کارخانه های مختلف تولید و در سراسر کشور توزیع می گردد. یکی از بهترین مجموعه های فروش جداکننده خطوط باکیفیت، مجموعه فرتو می باشد که دارای سابقه طولانی و درخشان در این زمینه هست. این مجموعه علاوه بر فروش خطوط جدا کننده ترافیک، در زمینه فروش تجهیزاتی ترافیکی دیگری مانند، موانع بولارد و سرعتگیر، بشکه، نیوجرسی، گلمیخ و رفلکتور و… نیز فعالیت می نماید.

فروش انواع جداکننده خطوط ترافیکی

موارد استفاده از جداکننده خطوط ترافیکی

موارد استفاده از جداکننده خطوط ترافیکی جدا کننده خطوط ترافیکی دارای انواع مختلف بتنی، فلزی و پلاستیکی در بازار می باشند که هرکدام برای مکان خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. اصلی ترین کاربرد این جداکننده ها برای افزایش ایمنی در جاده های برون شهری و درون شهری می باشد. چرا که این تجهیزات بیشتر در مواردی به کار می روند که تشخیص جاده جدا شده توسط خطوط رنگی کشیده شده بر روی آسفالت توسط راننده کار سختی باشد. بنابراین این جدا کننده های ترافیکی باعث افزایش ایمنی و کاهش تصادفات در خیابان ها می شوند.

جدا کننده خظوط ترافیکی باعث کاهش تصادفات انحراف از جاده توسط رانندگان، مخصوصا در شب که درصد بالایی را نیز در انواع تصادفات به خود اختصاص داده اند، می شوند. علاوه بر آن در کاهش میزان تلفات ناشی از تصادفاتی که به علت سرعت زیاد و از دست دادن کنترل خوردو نیز اتفاق می افتند، نقش بسزایی دارند.

به طور کلی از این خطوط جدا کننده ترافیکی برای جداسازی مسیرهای رفت و برگشت در جاده های درون شهری و برون شهری، نشان دادن خطوط چرخه، نشان دادن پارکینگ ها و نشان دادن خط ویژه حمل و نقل عمومی و … مورد استفاده قرار می گیرند.

قیمت جداکننده خطوط ترافیکی در بازار

قیمت جداکننده خطوط ترافیکی در بازار قیمت جدا کننده خطوط در بازار تحت تاثیر نوسانات بازار بوده و همواره دارای روند صعودی می باشد. قیمت این محصولات به طور کلی به نوع برند، کیفیت، ایرانی یا خارجی بودن، قیمت مواد اولیه تولید، میزان خرید و … بستگی دارد.

خرید جداکننده ترافیکی معمولا به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام می گیرد که امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و دغدغه های کاری فراوان، خرید اینترنتی بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته و از بازار فروش پررونقی برخوردار می باشد. در خرید اینترنتی برخلاف خرید حضوری با صرف کمترین میزان زمان، انرزی و هزینه خریدار به راحتی می تواند از تمام مراکز فروش موجود در سراسر کشور که دارای سایت های فروش اینترنتی هستند، دیدن نموده و محصول مورد نظر خود را سفارش نماید. در این سایت ها معمولا مطالبی مانند؛ قیمت، مشخصات کامل کالا(سایز، رنگ)، ادرس مرکز فروش، زمان دقیق تحویل خرید و… قابل رویت می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *