رفلکتور, رفلکتور ترافیکی

قیمت نهایی رفلکتور ترافیکی عمده

امروزه برای کاهش خطرات و تصادفات جاده ای از وسایلی و علائمی استفاده می کنند.یکی از علائم کار بردی، رفلکتور ترافیکی است. این رفلکتور ها بر روی گارد ریل های کنار جاده ها مورد استفاده قرار می گیرند. این رفلکتور ها در هنگام شب و وقتی که نور ماشین ها بر روی ان ها نقش می بندد به دلیل داشتن رنگ های روشن نور را جذب می کند. این نور ها و رفلکتور ها باعث می شود تا مسیر به درستی معلوم شود.

قیمت نهایی رفلکتور ترافیکی عمده

بارزترین ویژگی رفلکتور ترافیکی یک طرفه

بارزترین ویژگی رفلکتور ترافیکی یک طرفه برخی از این رفلکتور ها با استفاده کردن از انرژی چه خورشیدی و چه الکترونیک از خود نیز نور هم تولید می کنند. این تنها یکی از ویژگی این رفلکتور های ترافیکی است.

برخی از این رفلکتور های ترافیکی از جنس فلز و آلومینیوم است که بسیار مقاوم و با دوام هستند و هنگام بر خورد جسم های سنگین با ان ها دچار اسیب نمی شود. از این رفلکتورها به شکل بر چسب هایی هم استفاده می کنند. این نوع از رفلکتور ها جزء با دوام ترین ها است که استفاده زیادی هم از ان برای اداره راهنمایی و رانندگی دارد. این رفلکتور ها برای شناسایی پیچ ها در برخی از جاده ها و جلو گیری از حوادث رانندگی در زمان تاریکی بسیار کاربرد دارد.

تا چند سال گذشته ایرانیان برای دریافت این رفلکتور ها دست به دامن اروپایی ها می شدند. ولی امروزه به دلیل پیشرفت چشم گیر ایران در عرصه تولید توانستند این رفلکتور ها و بیش تر وسایل مناسب برای ادارات کشور تولید کنند و به بازار ها و کارخانه ها عرضه کنند. تولید این محصولات دست ساز ایرانی از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار است.

این محصولات مقاومت بالایی نیز هم دارد. رفلکتور ترافیکی باکیفیت را می توان از بین محصولات تولید داخلی هم شناسایی کرد و برای تهیه ان نیاز مند کشور های اروپایی نیستند. این رفلکتور ها را در هنگام تولید انبوه ان می توان به کشور های دیگر نیز صادر کرد و حتی می توان وسایلی با تجهیزات بیش تر برای جلو گیری از حوادث رانندگی انجام داد.

قیمت فروش انواع رفلکتور ترافیکی

قیمت فروش انواع رفلکتور ترافیکی این رفلکتورهای ترافیکی و باقی محصولات شبیه ان را می توان با مراجعه به فروشگاه های فروش این لوازم این رفلکتور ها را تهیه کرد. فروش و خرید رفلکتور ترافیکی به دو صورت عمده و کلی و جزئی وجود دارد. این کار باعث می شود تا این رفلکتور ها دارای قیمت مناسب تر و ارزان تری باشد.

برای خرید این رفلکتور ها نیاز مند خرید حضوری نیست و می توان انها را به صورت فروشگاه های اینترنتی یافت کرد و خرید به صرفه تری هم به دنبال داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *