مانع فلزی u شکل

بازار پخش مانع فلزی u شکل

با توجه به گسترش فرهنگ سازی رانندگی، در کشور از ابزارهای مختلفی جهت مدیریت بهتر استفاده می‌ شود که از جمله این محصولات، موانع ترافیکی است که هر کدام از آنها کارایی های مختلفی دارد و از خطرات رانندگی جلوگیری می کند.

مانع فلزی u با توجه به اینکه این محصول یک ابزار ترافیکی بسیار پرکاربرد است، بازار مانع فلزی u شکل پررونق بوده و این محصول را در تعداد بالا با ضخامت و ارتفاع گوناگون در اختیار شهرداری جهت فرهنگ سازی بهتر قرار می دهد.

بازار پخش مانع فلزی u شکل

مانع فلزی u شکل چیست؟

مانع فلزی u شکل چیست؟ با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش جمعیت، مشکلات متعددی در هنگام رفت آمد و رانندگی به وجود می‌ آید برای جلوگیری از این خطرات محصولات ترافیکی و رانندگی به وجود می‌ آید که برای مدیریت و کنترل بهتر آنها استفاده می‌ شود و نقش بسیار مهمی در ایجاد نظم دارد. یکی از این محصولات مانع یو شکل است که جز موانع ترافیکی بسیار پرکاربرد بوده و به عنوان یک تابلوی ورود ممنوع در برخی از مکان‌ها نصب می شود .

مایع فلزی یو همانطور که از نامش مشخص است، یک ابزار فلزی یو شکل است که نوعی ابزار ترافیکی می باشد که روی آن از رنگهای شبرنگی جهت دید بهتر رانندگان در شب استفاده می شود. در واقع این محصول یک مانع بازدارند است که در پارکینگ خودروها، بلوارها، پیاده روها و… برای جلوگیری از دور زدن موتور سواران قرار می گیرد.

استفاده از این مانع نقش بسیار بسزایی در تعریف حریم شخصی خودروها دارد و معمولاً در اکثر مکان های عمومی و مهم همانند بیمارستان، آتش‌نشانی و اداره‌های پلیس استفاده می شود. این مانع به دلیل فرهنگ سازی بهتر و درست در رانندگی در شهرهای پرجمعیت استفاده می شود که وجود آن واجب است و از این طریق می‌ توان از تردد خودرو و امنیت عابران اطمینان لازم را حاصل نمود.

کاربرد مانع فلزی u شکل

یکی از جداکننده های پارکینگی بسیار مهم، مانع فلزی یو شکل است. این محصول از بهترین و باکیفیت ترین فلز ها با ضخامت ۲ سانتیمتر و قطر ۶ سانتی متر تولید شده که وزن آن حدود ۹ کیلوگرم می‌ باشد و به دلیل سنگینی وزن، نصب صحیحی که دارد، امکان تکان دادن آن پس از نصب وجود نخواهد داشت.

سایز بندی های این محصول مختلف است زیرا یک وسیله کم جا و کاربردی است که فضای پارکینگ ها را از هم تفکیک می کند و به خودروها اجازه نمی دهد که به حریم دیگر به خودروها به توقف و پارک آنها نفوذ کنند. در واقع کاربرد این محصول بسیار گسترده است و حتماً زمانی که بسیاری از پیاده‌روها مراجعه می کنید و در قسمت ورودی آنها این مانع های فلزی جهت جلوگیری از ورود موتور نصب شده است تا امنیت عابرین پیاده را تامین نموده و از مزاحمت ها جلوگیری کند.

با توجه به اینکه در پیاده‌روها سرقت های بسیار زیادی رخ داده، شهرداری این محصول را در قسمت‌های مختلفی از پیاده رو های شهر تعبیه کرده تا این خطر را به حداقل برساند و امنیت عابرین پیاده را تامین کند. از این مانع در اکثر پارکینگ ها عمومی استفاده می شود به خصوص پارکینگ های طبقاتی، جلوی درب بسیاری از آسانسورها و راهروها این محصول به کار گرفته می‌ شود.

پارکینگ عمومی و پارکینگ های منازل رایج ترین محل هایی است که از این مانع استفاده می شود. با توجه به اینکه امروزه به دلیل افزایش خودروها و به دلیل کمبود جای پارک در مناطق مختلف، بسیاری از رانندگان حریم‌ های پارکینگ رانندگی رعایت نمی کند از این رو با استفاده از این نوع مانع ها، حریم ورودی منازل پارکینگ های شخصی رعایت شده و به واسطه این محصول ورود و خروج از پارکینگ های شخصی راحت است.

محل بعدی در قسمت تقاطع پل و پیاده و است با توجه به اینکه خیابانها شلوغ می شوند و ترافیک‌های سنگین دارند، بسیاری از موتورسواران برای اینکه از این وضعیت خسته کننده فرار کنند از سمت پیاده رو می روند که منجر به وحشت بسیاری از عابران پیاده شده که خطرات گسترده‌ای را هم به همراه دارد. اما با استفاده از این جداکننده های یو شکل در پیاده‌رو ورود موتورسواران به این محدوده جلوگیری کرده و به راحتی می‌ توان محدوده پیاده رو را با استفاده از این محصول مشخص کرد.

در تقاطع‌ های سرپیچ و جوی های آب که در آنها هیچ جدولی وجود ندارد، از مانع های فلزی استفاده می شود تا رانندگان دقت کرده و از خطر سقوط خودرو به آن قسمت جلوگیری کنند. کاربرد بعدی آن در کوچه هایی است که امکان پارک خودرو وجود ندارد و در صورت پارک کردن برای تردد و سایر خودروها و افراد مشکل ایجاد می‌شود.

در این محل با استفاده از مانع های یو شکل از ورود هرگونه خودرو به داخل محل جلوگیری کرده و مانع پارک خودروها می‌ شود همانطور که در بالا اشاره کردیم، در اکثر مناطق محدوده پارک ممنوع و به منظور مشخص کردن آن محدوده در محل ورودی اداره پلیس، آتش نشانی و بسیاری از بیمارستان ها از این موانع استفاده می شود.

نحوه رنگ آمیزی مانع فلزی u شکل

نحوه رنگ آمیزی مانع فلزی u شکل هرچقدر که کاربرد این مانع های فلزی حائز اهمیت است، نحوه رنگ آمیزی آن ها اهمیت زیادی دارد و در کنترل امنیت و جلوگیری از مشکلات مختلف نقش چشمگیری خواهد داشت. بخصوص رانندگی در هنگام شب که دید رانندگان را محدود می کند.

بنابراین این مانع ها با رنگ‌های شبرنگ رنگ می‌ شود که رانندگان در شب دید بهتری داشته باشند. رنگ این محصولات بر اساس سلیقه و نیاز مشتری است اما بیشتر آنها به صورت پیش‌فرض به رنگهای، سفید، قرمز، زرد و نارنجی در می‌ آید این چند رنگ به دلیل روشن بودن هم در شب و هم در روز قابل مشاهده می باشد.

رنگهایی که برای این محصول به کار گرفته می شود رنگ کوره ای الکترواستاتیک است و این رنگ هم در برابر سرما هم در برابر گرما و سایر عوامل جدی مانند بارش باران و برف رطوبت طول عمر زیادی داشته و تغییر رنگ نمی دهد. معمولاً رنگ این مانع ها توسط کارگران شهرداری به صورت دستی یا با استفاده از پمپ های رنگ پاش در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می‌شود که بنا بر بودجه شهرداری، نحوه رنگ آمیزی محصولات تعیین می گردد.

اما رنگی که برای آنها به کار گرفته می‌شود، رنگهای کوره ای مقاوم بوده که در تجهیزات ترافیکی اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولاً فروش مانع فلزی در رنگ بندی های متنوع انجام می شود البته همان طور که گفتیم این محصول قابل سفارشی سازی است اما بهتر است از رنگ‌ هایی که در هنگام شب دید کافی برای رانندگان دارد، استفاده شود تا خطرات تصادف را کاهش دهد.

علت اصلی استفاده از مانع فلزی u شکل

کاربرد هایی که در بالا اشاره کردیم، علت اصلی استفاده از مانع فلزی یو شکل است. امروزه با افزایش جمعیت و ترافیک های بسیار سنگین، رانندگان بی حوصله شدند و حوصله ترافیک و شلوغی را ندارند. از این رو برای جلوگیری از قانون شکنی از محصولات ترافیکی استفاده می شود.

این مانع ها همانطور که از نامشان مشخص است از ورود خودرو به یک منطقه خاصی جلوگیری می کند و مانع ورود آن می گردد. استفاده از آن کمک می کند رانندگان و مالکان خودرو موتور با قوانین آشنایی بیشتری داشته باشند و از جریمه شدن آنها جلوگیری نماید.

بسیاری از منازلی که در مرکز شهر وجود دارد با خودروهای مزاحم بسیار روبرو هستند که امکان پارک سایر خودرو ها در جلوی پارکینگ منزل آنها شده و مزاحت ایجاد می کند در این صورت می‌ توان از مانع های ترافیکی استفاده کرد و این مشکل را برای همیشه حل نمود.

البته بسیاری از مالکان ساختمان‌ها از تابلو های عدم پارک خودرو استفاده می‌ کنند اما بسیاری از افراد به این تابلو اهمیت نداده و ممکن است ماشین خود را جلوی در پارکینگ ساختمان ها پارک نمایند و منجر به مزاحمت و اذیت آنها شود که در نتیجه نصب مانع یو شکل یک محصول همیشگی برای جلوگیری از پارک خودروهای مزاحم است که البته برای نصب این کار و مجوزهای لازم را دریافت نمود.

با توجه به گزارشات بسیار زیادی که از سرقت موتورسیکلت ها در پیاده رو گزارش شده، در اکثر شهرهای شلوغ نیروهای شهرداری یا پلیس های راهنمایی رانندگی جهت تردد راحت عابرین پیاده از موانع u شکل برای جلوگیری از موتور سیکلت نصب کرده تا اینگونه عابرین پیاده در هنگام راه رفتن حس امنیت و راحتی داشته باشند.

استفاده از این مانع بهترین گزینه و راهکار برای جلوگیری از پارک ماشین های مزاحم است. البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر این مانع را در محل مورد نظر نصب کنید، دیگر نمی‌توانید مکان آن را تغییر دهید. در پارک ها و مکان های تفریحی هم از این محصول استفاده می‌ شود تا مزاحمین مانع مختل آرامش کودکان و والدین نشود.

طریقه نصب مانع فلزی u شکل

طریقه نصب مانع فلزی u شکل جداکننده u شکل به سمت برعکس نصب می شود که ارتفاع بلند یا کوتاه یا عرض آن بر اساس سفارش مشتری آن تغییر می یابد. طریقه نصب این محصول به صورت دفنی است که در واقع بزرگترین معضل الان هم این نوع نصب کردن است که امکان جابجایی را می گیرد. البته این مانع ها اگر با پایه هایی به زمین پیچ و مهره شود، می توان در صورت لزوم آن را جابجا نمود.

برای نصب این مانع در زمین باید چاله هایی به اندازه 20 سانتی متر حفر شود سپس پایه‌های مانع یو در این حفره ها قرار گرفته و دفن گردد می شود و قبل از اینکه بتن خشک شود تنظیم می گردد تا کاملاً مستقیم و خوب بایستد.

طریقه نصب این محصول را کارگران شهرداری می‌ دانند و طبق اصول و قوانین توزیع شده انجام می دهند که البته نصب آن در هر منطقه ای نیاز به مجوز های خاص از شهرداری دارد. البته خرید مانع فلزی از طریق برخی مراکز با خدمات نصب انجام می شود که آن را به بهترین شکل ممکن برای تان نصب خواهد کرد و امکان هرگونه آسیب به منطقه مورد نظر را برای نصب این محصول کاهش می دهد.

میزان استحکام مانع فلزی u شکل

همانطور که در بالا به کاربردهای مانع فلزی u اشاره کردیم، قطعاً می دانید که این محصول در کجا به کار گرفته می‌ شود و چه کاربرد های گسترده ای دارد. این محصول یک میله فلزی است، میله فلزی با قطر حدود ۶ سانتی متر است و استحکام این مانع های فلزی بسیار زیاد است به همین منظور از آن می‌ توان در مکان‌های مختلفی استفاده نمود و مانع پارک خودرو و عبور سایر وسایل نقلیه به مکان های ممنوعه شد.

این محصول به قدری قدرت مند است که به راحتی با فشار و ضربه دست از زمین کنده نشده و خم نمی شود و حتی در صورت برخورد خودرو با آن، خودرو تا حدود بسیار زیادی آسیب می‌ بیند و شاید این میله حدود چند سانتیمتر خم شود. اما استحکام بالایی که این میله ها دارد و جنس آهنی که در تولید آن به کار رفته باعث شده یک محصول مقاوم در برابر ضربه و حرارت تولید شده باشد و در اکثر مکان‌ها جهت برقراری امنیت مورد استفاده قرار بگیرد.

خرید عمده مانع فلزی u شکل

خرید عمده مانع فلزی u شکل اگر به دنبال مراکز عرضه مانع فلزی عمده هستید، پیشنهاد می کنیم این محصول را از طریق مراکز تولید کننده آن خریداری نمایید. این محصول که کاربرد های گسترده ای دارد، تقاضای بالای ی برای خرید آن هم وجود خواهد داشت که در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد.

مجموعه پیش رو جز بزرگترین گروه های مهندسی تولید و پخش مانع فلزی در کشور بوده که این محصول را در ارتفاع های مختلف تولید و ارائه می دهد که این محصول قابل نصب به صورت ستونی و به صورت دفنی می‌ باشد. این محصول مقاومت و ضخامت خوبی داشته که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

استفاده از این مانع ها به عنوان یک بازدارنده بسیار پرکاربرد و مناسب است و به دلیل رنگ های بسیار با کیفیتی که برای رنگ آمیزی محصول به کار رفته در برابر عوامل گوناگون مقاوم می باشد و از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. قیمت مانع فلزی بر اساس ارتفاع، ضخامت قطر لوله، نحوه رنگ آمیزی و نوع رنگی که در رنگ آمیزی آن به کار رفته، برند تولید کننده، میزان تقاضا و نحوه عرضه که دارد، تعیین می‌ شود.

البته شهرداری ها که معمولا در تعداد بالا به این محصول نیاز دارند، می توانند با در خواست خرید عمده، خرید خود را در تناژ و حجم بالاتر انجام داده و این گونه در خرید خود صرفه جویی کنند و مانع به هدر رفتن بودجه دولت شوند. در این صورت خرید مستقیم و بی واسطه انجام شده که قطعا با کاهش ق

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *