شبرنگ, شبرنگ ترافیکی

واردات شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا

یکی از ملزومات ترافیکی که اهمیت بسیاری داشته و از آن در مسیرهای خاصی مثل تونل ها یا قسمت های تاریک جاده استفاده می شود، شبرنگ ترافیکی است که منجر به افزایش دید رانندگان شده و در نهایت به برقراری امنیت منتهی خواهد شد. اما یکی از بهترین انواع شبرنگ که توسط بزرگترین کارخانجات تولید شبرنگ ترافیکی تولید گشته و با کیفیت و دوام عالی همراه می باشد، شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا است. اکنون واردات شبرنگ ترافیکی AVERY به وفور صورت گرفته و فرصت تهیه آن را خواهید داشت.

واردات شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا

مشخصات کلی شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا

مشخصات کلی شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا شبرنگ ترافیکی از مهمترین ملزومات ترافیکی به شمار آمده که دارای وضوح بسیار زیاد، بخصوص در شب هنگام بوده و دید لازم را در اختیار رانندگان قرار می دهد تا با حاشیه راه برخورد نکرده و تصادفی رخ ندهد، در واقع شبرنگ که از نوارهای رنگی تشکیل یافته، نور خاصی را از خود تشعشع نموده و به عنوان یک هشدار دهنده عمل خواهد کرد.

اما یکی از بهترین و تاپ ترین نوع این محصول که بیش از همه مورد توجه قرار گرفته، شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا است که با چنین مشخصات کلی ای همراه می باشد:

  • جنس این شبرنگ از نوع پی وی سی بوده و ویژگی های بارزی همچون انعطاف پذیری زیاد را دارا می باشد.
  • نسبت به نور خورشید و حتی شرایط جوی، تاثیر ناپذیر بوده و دچار هیچ یک از واکنش های منفی نخواهد شد.
  • برچسب هایی که در این شبرنگ استفاده شده اند، درجه یک بوده و ضد آب نیز می باشند.
  • استفاده از آن در بخش هایی از جاده که خطر ریزش در آنها وجود دارد، کمک زیادی کرده و از وقوع اتفاقات هولناک جلوگیری خواهد کرد.
  • طول عمر این شبرنگ بسیار بالا بوده و تا چند سال مداوم، کارکرد مفید خواهند داشت.

قیمت عمده شبرنگ ترافیکی AVERY

قیمت عمده شبرنگ ترافیکی AVERY با توجه به اینکه انواع و اقسام شبرنگ AVERY در بازار فروش عرضه گشته اند، لذا این مسئله باعث بروز تفاوت در قیمت انواع این محصول شده و با نرخ های گوناگونی از آن روبرو خواهیم بود، افزون بر این باید وارداتی بودن این محصول را هم به عنوان یک عامل تاثیرگذار بر قیمت انواع شبرنگ AVERY باید در نظر بگیریم که منجر به بیشتر شدن قیمت عمده آن در مقایسه با شبرنگ های ایرانی خواهد شد.

اما انواع شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا که در واقع به عنوان یک برچسب برای ساخت تجهیزات ترافیکی مختلف مورد توجه و استفاده قرار گرفته و حالا با قیمت های مختلف همراه می باشند، شامل این موارد خواهند شد:

  1. شبرنگ ترافیکی با گرید 7 ساله: تا 7 سال پیاپی قابل استفاده خواهند بود.
  2. شبرنگ با گرید 10 ساله: به طور مداوم و تا 10 سال کارایی داشته و قیمت آن در مقایسه با مدل 7 ساله، بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *