شبرنگ, شبرنگ ترافیکی

خرید انواع شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

شبرنگ در زندگی مدرن و عصر تکنولوژی امروزی، نقش های بسیار زیادی را ایفا می کند که یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آنها، استفاده از شبرنگ در آرم و علائم ترافیکی و در سطح جهان می باشد. گروه صنعتی ما تولید کننده و عرضه کننده انواع شبرنگ ترافیکی از جمله شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری در بازار داخلی و خارجی است که در ادامه مطلب شما را با انواع شبرنگ لانه زنبوری و نیز مهم ترین مراکز عرضه آن، آشنا خواهد نمود.

خرید انواع شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

معرفی انواع شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری

معرفی انواع شبرنگ ترافیکی لانه زنبوری انواع گوناگون و متفاوت شبرنگ ها امروزه در مدیریت ترافیک درون شهری و برون شهری کاربرد فراوانی دارند و همینطور استفاده از شبرنگ لانه زنبوری و سایر این شبرنگ ها در معابر کوچک تر مثل محیط داخلی کارخانجات نیز رواج دارد.

نمونه هایی مثل فلش های زرد و مشکی رنگی که مسیر را برای تردد مشخص می کنند تا علاوه بر مسیر یابی آسان تر، از بروز هر گونه حادثه در رانندگی پیشگیری به عمل آید. حتی روی موانع موقت و یا ثابتی که در کناره و یا وسط معابر گذاشته می شوند نیز از شبرنگ لانه زنبوری استفاده می شود.

متخصصان حوزه ی چشم پزشکی به این نتیجه رسیده اند که بهتر است شبرنگ ها را به رنگ زرد و مشکی و یا حتی ترکیبی از قرمز و سفید و سایر رنگ های متضاد درست کنند تا هر نوع بینایی و به طور مثال افراد کور رنگ نیز بتوانند آنها را ببینند.

پس استفاده از شبرنگ تنها در موارد تاریکی و شب مهم نیست بلکه در بسیاری از شرایط گوناگون مثل مه گرفتگی و کاهش زاویه دید نیز اهمیت بسیار زیادی دارد.

با اینکه ترکیب رنگ سفارش داده شده به درخواست مشتری انجام می پذیرد اما غالبا و همانطور که از اسم این نوع شبرنگ پیدا است، رنگ آن ترکیبی از زرد و سیاه می باشد.

عرضه کنندگان شبرنگ ترافیکی در ایران

عرضه کنندگان شبرنگ ترافیکی در ایران شما مصرف کننده عزیز، عمده فروشان، تجار و بازرگانان گرامی می توانید برای تهیه و خرید بهترین و مرغوبترین شبرنگ لانه زنبوری از طریق همین وبسایت و با رفتن به یکی از بخش های پشتیبانی، مشاوره، واحد فروش، روابط عمومی و بین الملل و غیره و پس از گرفتن مشاوره از کارشناسان و مشاوران خبره ما در این زمینه؛ نسبت به تکمیل فرم ثبت سفارش اقدام نموده و محصول مورد نظر خود را پس از پرداخت وجه مورد نیاز از طریق درگاه بانکی موجود در سایت دریافت کنید.

شما می توانید انواع رفلکتور، گلمیخ ترافیکی، موانع، جداکننده، استوانه ایمنی و بشکه ترافیکی خود را با رفتن به تارنمای www.trafficsaz.com تهیه کنید و برای ارسال محموله نیز به صورت غیر حضوری درخواست خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *