کفپوش, کفپوش بتنی

عرضه کفپوش بتنی ویبره ای ویژه معلولین

کفپوش بتنی ویبره ای معلولین همان موزاییک می باشد که سطح صافی ندارد و یکی از پرکاربردی ترین مصالح و تجهیزات ساختمانی محسوب می شود و کاربرد های فراوانی دارد. استفاده در محوطه ها، پارک ها، پیاده رو ها و… فقط بخشی از کاربرد های این کفپوش می باشد. کفپوش های بتنی انواع بسیار مختلفی دارند، هم چنین این کفپوش در طرح و رنگ های متنوع تولید و عرضه می شود. عرضه کفپوش بتنی به چند روش صورت می گیرد.

عرضه کفپوش بتنی ویبره ای ویژه معلولین

کفپوش بتنی ویبره ای چه مشخصاتی دارد؟

کفپوش بتنی ویبره ای چه مشخصاتی دارد؟ کفپوش بتنی مخلوطی از سنگ های صخره ای، سنگ آهک و سولفات کلسیم می باشد. کفپوش بتنی مقاومت خیلی بالایی دارد به همین دلیل در مکان ها و مسیر های شلوغ و پر تردد مانند سالن های ورزشی و غذاخوری و… استفاده می شود. در تولید کفپوش بتنی ویبره ای از چسب بتن استفاده می شود که استحکام آن را افزایش می دهد. کفپوش بتنی انواع مختلفی دارد.

کفپوش های شیاردار، پوست ماری، سکه ای و آلستوم از انواع کفپوش های بتنی هستند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را دارند. کفپوش های بتنی مقاومت خیلی خوبی دارند و دچار ساییدگی و فرسایش نمی شوند، هم چنین نصب و استفاده از آن ها بسیار آسان است. کفپوش های بتنی سایز و اندازه مشخصی دارند و در ساخت آن ها بیشتر از رنگ های زرد، طوسی و قرمز استفاده می شود.

کفپوش های بتنی نباید در معرض دمای خیلی زیاد قرار گیرند و بهترین دما برای نگهداری آن ها کمتر از ۴۰درجه سانتی گراد می باشد. کفپوش های بتنی به صورت روی کار و زیر سازی مورد استفاده قرار می گیرند و کیفیت کفپوش های روی کار بهتر بوده و مقاومت و دوام آن نسبت به سایر کفپوش ها بیشتر می باشد. این کفپوش ها خیلی دیر دچار شکستگی و ترک می شوند. در مکان های پر رفت و آمد مانند پیاده رو ها از کفپوش ترافیکی استفاده می شود زیرا استحکام بسیار خوبی دارد.

کفپوش های بتنی آماده هستند و برای نصب به محل مورد نظر انتقال داده می شوند. کفپوش های بتنی به شکل های شش ضلعی و مستطیل وارد بازار شده و به فروش می رسند. برای گرم نگه داشتن کف اتاق می توانید از کفپوش بتنی استفاده کنید زیرا این کفپوش ها گرما را در خود نگه داشته و نقش موثری در کاهش مصرف انرژی دارند. تمیز کردن این کفپوش ها بسیار راحت بوده و با تی مرطوب و آب قابل انجام است.

مراکز خرید کفپوش بتنی ویبره ای معلولین

مراکز خرید کفپوش بتنی ویبره ای معلولین خرید کفپوش بتنی از طریق مراکز مختلفی قابل انجام می باشد. مراکز عرضه کفپوش ویبره ای در سراسر کشور نمایندگی داشته و شما می توانید انواع طرح و مدل ها را دیده و انتخاب نمایید. بسیاری از سایت ها انواع مختلفی از این کفپوش ها را به مشتریان عرضه می کنند که شما می توانید از طریق سایت طرح و رنگ دل خواه خود را انتخاب نمایید و در صورت نیاز با متخصصان و مشاوران مشورت کنید. خرید کفپوش بتنی به صورت آنلاین در سراسر کشور قابل انجام می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *