تابلو وسط بلواری

پخش مستقیم تابلو شهدا وسط بلواری

تابلو شهدا وسط بلواری یک نوع یابود از شهیدان سرزمینمان است . به احترام این عزیزان خیابان های شهر را با تصاویر شهدا تزیین میکنیم . این کار علاوه براینکه جنبه فرهنگی و معنوی دارد نشان دهنده ی تاریخ بزرگ ما نیز هست . مجموعه های مختلفی در زمینه عرضه و پخش و هم چنین تولید تابلو شهدا وسط بلوار فعالیت می کنند. با پخش مستقیم تابلو ها واسطه ها جهت خرید و فروش حذف می شوند به همین سبب قیمت تابلو شهدا بسیار کاهش می یابد و بازار خرید و فروش داغ تر می شود.پخش مستقیم تابلو شهدا وسط بلواری

توضیحاتی درباره تابلو شهدا وسط بلواری

توضیحاتی درباره تابلو شهدا وسط بلواری تابلو شهدا وسط بلواری به دلیل داشتن نقش و تصویر نباید ابعاد آن ها کوچک و غیر قابل تشخص باشد . ابعاد آن باید به گونه ای باشد که در فاصله ی چند متری از آن تصویر قابل تشخیص باشد . نام شهید بزرگوار می بایست در زیر تصویر ایشان نوشته شود . هم چنین تابلو باید شامل مواردی چون تاریخ تولد ، تاریخ شهادت و مکان شهادت نیز باشد . ارتفاع تابلو نیز یک موضوع حائز اهمیت است . نباید ارتفاع تابلو به قدری بالا باشد که نتوان تابلو را اصلا دید و همچنین نباید خیلی کوتاه باشد که اصلا مورد توجه ماشین ها و عابران نباشد . ارتفاع تابلو باید مناسب باشد و هم چنین هر گونه وسایل نقلیه اعم از سبک و سنگین امکان دیدن تابلو را داشته باشند. تابلو بلواری باکیفیت هم شهر را زیبا تر نشان می دهد و هم چنین هدفی که از نصب تابلو وجود دارد را میسر می کند . مکان نصب تابلو باید جایی باشد که باعث حواس پرتی راننده و عابرین نشود . به عنوان مثال در پیچ ها که یک باند وجود دارد نباید تابلو شهدا نصب شود . زیرا در این مکان می بایست تمرکز راننده به خیابان باشد .تابلو نباید در جایی نصب شود که امکان برخورد عابرین و خودرو ها با تابلو وجود دارد . تابلو نباید مانع دید راننده و عابرین شود به گونه ای که باعث گمراهی شود. کیفیت فلز به کار برده شده برای تابلو نیز باید با کیفیت و مقاوم در برابر تغییرات دمایی باشد . پایه های تابلو باید خیلی محکم به زمین متصل باشد تا در مواق باران های شدید ، سیل ، زلزه ، طوفان و سایر حوادث غیر مترقبه از زمین جدا نشود و بر سر عابران و خودرو ها فرود بیاید و یا سبب راه بندی معابر شود . کسانی که مسئول پخش تابلو بلواری هستند باید مد نظرشان باشد که تابلو ها از لحاظ فیزیکی کیفیت و استاندارد لازم را داشته باشند . و در صورت وجود نقص یا ایراد از پخش و فروش آن جلوگیری کنند .

رنگ مناسب تابلو شهدا وسط بلواری

رنگ مناسب تابلو شهدا وسط بلواری بهترین رنگ ها برای استفاده در تابلو های بلواری رنگ های گرم و پر انرژی هستند تا علاوه بر جلب توجه عابرین باعث زیبایی شهر هم شود . هم چنین استفاده از رنگ هایی که مخلف یکدیگر هستند مانند سیاه و سفید سبب جلب توجه می شود .برای تصویر چهره شهدای غزیز بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که تند و پررنگ هست . تابلو های ترافیکی رنگ هایی در آن ها بکار رفته است تا در زمان شب نیز در اثر تابش نور ماشین به آن ها قابل روئت باشند . رنگ ها فلورسنت این قابلیت را به تابلو ها در زملن شب نیدهد ، بهتر است برای تابلو شهدا نیز از این رنگ ها استفاده شود تا هم در زمان شب و هم روز بتوان تابلو ها را دید . تابلو بلوار رنگی در شب گاهی باعث میشود راننده متوجه مانع ها موجود در جاده و خیابان شود . وقتی گارد ریل و شانه ی جاده در شب برچسب یا تابلو بلواری رنگی فلورسنت ذاشته باشند با تابش نور چراغ ماشین به آن ها راننده متوجه پیچ و یا سایر موانع می شود . جنس رنگ ها باید بسیار خوب باشد . رنگ ها روی تابلو باید تحمل دمایی ذاشته باشند نه در گرمای تابستان ذوب شوند و نه در سرمای زمستان خشک و پودر شوند . چرا که در صورت نداشتن کیفیت لازم رنگ هم، تابلو دیگر تابلو نیست و همچنین باعث میشود شهر ظاهر زیبایی نداشته باشد .

بهترین جنس تابلو شهدا وسط بلواری

بهترین جنس تابلو شهدا وسط بلواری برای انتخاب بهترین تابلو ها می بایست ویژگی یک تابلو خوب را شناخت .تابلو ها در انواع و اقسام جنس ها وجود دارند . اما میبایست در انتخاب جنس تابلو بلواری توجه و دقت بیشتری کرد چرا که این تابلو ها در معرض تغییرات دمایی هستند و هم چنین هیچ محاف یا سایه بانی برای آن ها در نظر گرفته نمی شود . تابلو از جنس چلنیوم ، تابلو هایی با حروف برجسته ستاره ای از جنس چلنیوم ، تابلو های پلاستیکی ، تابلو های فلزی ، تابلو رینگی ، تابلو LED ، تابلو حکاکی شده ، تابلو های استیل ، تابلو های با لامپ های نئون و چندین جنس دیگر در بازار وجود دارد . اما برای تصاویر شهدا میبایست از تابلو هایی که استفاده کرد که مقاومت و عمر آن طولانی تر نسبت به بقیه جنس ها باشد . اولویت اول تابلو فلزی است ، البته نه هر نوع فلز چرا که تابلو باید زیر آب باران زنگ نزند ، در مقابل گرمای تابستان خم نشود و در سرمای زمستان پوسیده نشود . تابلو از جنس استیل و آلمینیوم برای بلوار مناسب است . تابلو هایی مثل لامپ های نئون و LED ممکن است در باران دچار اتصال برق شوند. این گونه تابو ها مناسب مکان هایی هستند که بتوان برای آن ها پوشش و سایه بانی قرار داد .

تولید کننده تابلو شهدا وسط بلواری

تولید کننده تابلو شهدا وسط بلواری شرکت در قسمت تولید و ساخت تابلو ها و وسایل های ترافیکی فعالیت می کند . تولید تابلو بلواری نیز از خدمات این مجموعه است که در بهترین شکل و کیفیت ممکن ارائه می دهد . این مجموعه تمامی نکات و فاکتور های مهم در جهت ساخت تابلو ها را مد نظر قرار داده است . تابلو شهدا بلواری را در بهترین جنس ورنگ و اندازه تولید می کنند و زیر پرچم شهدای سرزمینمان فعالیت خود را به سرانجام می رسانند . وسایل های راهنمایی و رانندگی که در حال حاضر در بازار موجود است ساخته کمپانی است و این مجموعه توانسته با محصولات با کیفیت خود سهمی در بازار فروش تجهیزات ترافیکی ایجاد کند .

وبگاه رسمی شرکت قابلیت معرفی محصولات متنوع موجود در شرکت را دارد و هم چنین امکان ارتباط مجازی و غیر حضوری را با مشتریان خود برقرار کرده است .


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *