مخروط ترافیکی

تولیدی معتبر مخروط ایمنی ترافیکی ایرانی

از مخروط ایمنی ترافیکی به طور معمول برای موقعیت هایی مثل تصادف و موارد دیگر در ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد. کارخانجات تولید مخروط در تمام کشور است که انواع مخروط با مدل های متفاوت را تولید می کنند که نوع جنس این مخروط ها معمول دارای انعطاف بالا و مقاوت بالایی اسن.
معمولا از این مخروط ها برای کنترل ترافیک استفاده می شود. برخی موارد از نظر تکنولوژیکی پیشرفته طراحی متتنوعی شده باشد ،

تولیدی معتبر مخروط ایمنی ترافیکی ایرانی

اطلاعاتی درمورد مخروط ایمنی ترافیکی

اطلاعاتی درمورد مخروط ایمنی ترافیکی داستان پشت این اختراع نابغه چیست که می تواند به سرعت در طیف وسیعی از موقعیت های ترافیکی مورد استفاده قرار گیرد؟ این واقعا یکی از ساده ترین مفاهیم ایمنی در اطراف ما است. شکل مخروط های ترافیکی چشم نواز و دارای پایه ای، پایدار است. جمع آوری و جابجایی آنها آسان است و می توان آنها را در تعداد زیاد و با هزینه کم تولید کرد و از طریق مرکز خرید مخروط ایمنی خریداری کرد

مخروط های ترافیک توسط چه کسی اختراع شد؟

اولین مخروط توسط چارلز دی اسکنلون آمریکایی ایجاد شد. که در شهر لس آنجلس یک نقاش خیابانی بود می کرد. اسکنلون به دلیل تماس مداوم وسایل نقلیه عبوری به نشانگرها و موانع سنتی چوبی سه راه بسیار با مشکل برخورده بود. او برای جایگزینی این گزینه های دست وپا گیراو یک مخروط لاستیکی اختراع کرد که به وضوح قابل مشاهده بود. مخروط ترافیکی باکیفیت تقش مهمی در اقتصاد دارد.

نسخه های اولیه مخروط های ترافیکی بتنی بودند. اما در حال حاضر ، این مخروط ها از جنس ترموپلاستیک یا لاستیک سبک و با دوام ساخته می شوند. که این ویژگی این اطمینان ایجاد میکند در صورت تماس با مخروط هیچ آسیبی به آن نمیرسد بالاخص در سرعت بالا

چرا مخروط های ترافیکی مانند کلاه جادوگران هست؟

در حال حاضر نسخه های مختلفی از مخروط های ترافیک وجود دارد ، از جمله برخی از آنها با ویژگی های اضافی مانند زنجیر ، چراغ ، صداها ، نمادها و عبارت ها. با این حال ، ولی در کل آنها همیشه شبیه کلاه جادوگران هستند. به سادگی ارگونومیک ترین شکل است. پایه محکم با نوک بلند که باعث می شود آنها حتی در وزش باد قوی در آن حالت ایستاده بمانند و اغلب هنگام ضربه زدن خود به حالت اولیه برمیگردند.

و اینکه از نظر بصری قابل دید و کارآمد برای جمع آوری کلی آن است که می توانید آنها را به سرعت روی هم چیده وحتی جدا کنید.

قیمت انواع مخروط ایمنی ترافیکی در بازار

قیمت انواع مخروط ایمنی ترافیکی در بازار برای برسی انواع مخروط ترافیک می توان از طریق سایت های اینترنی که قیمت های خود را به روز به به مشتریان خود ارائه میدهند اطلاعات کسب کنید تغییر نرخ مخروط ها بر اساس طراحی آن و سایز قیمت گذاری آن مشخص می شود.م خروط ترافیکی باکیفیت قیمت آن بر اساس عمده وکلی در اختیار فروشندگان قرار می گیرد و با خرید عمده به قیمت مناسب دست پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *