مخروط ترافیکی

قیمت عمده مخروط حلقه دار ترافیکی 1402

مخروط حلقه دار ترافیکی یکی از تجهیزات پرکاربرد در ترافیکی است. قرار دادن مخروط ترافیکی در محل مناسب از بسیاری از اتفاقات و تصادفات جلوگیری خواهد کرد

. برای خرید مخروط حلقه دار، از طریق مراکزی اقدام نمایید که محصول با کیفیت را به قیمت عمده به فروش می رسانند. کیفیت بالای محصولات این مرکز باعث شده تا در تمام محیط های بیرونی قابل استفاده باشد و عمر طولانی این محصول به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری کمک می کند.

قیمت عمده مخروط حلقه دار ترافیکی

انتخاب مناسب مخروط حلقه دار ترافیکی جاده

یکی از ساده ترین روش های جدا سازی و مشخص کردن مسیر های عبوری استفاده از مخروط حلقه دار ترافیکی است. علاوه بر این وجود حلقه نیز مزایای دیگری برای این محصول ایجاد کرده است. ما در این مطلب بیان می کنیم که برای انتخاب مخروط حلقه دار مناسب برای جاده به چه نکاتی باید توجه کرد.

  • ارتفاع مخروط باید به اندازه ای باشد که از فاصله دور قابل دیدن باشد. این ویژگی در تاریکی شب و سرعت زیاد بسیار تاثیر گزار است.
  • قطر مناسب حلقه موجود بر سر مخروط باعث شده تا این حلقه علاوه بر این که برای رد کردن زنجیر از داخل آن ها و بستن مسیر کاربرد دارد، برای نصب علائم رانندگی نیز مورد استفاده قرار گیرد.
  • طراحی مخروطی و کفی از جنس لاستیک مخروط باعث می شود که به راحتی روی سطح صاف و حتی شیب تند جاده ها نیز بایستد.
  • شبرنگی که بالای مخروط است باعث می شود که نور به خوبی انعکاس پیدا کرده و مخروط به ویژه در تاریکی خوب دیده شود.
  • جنس پلاستیک این محصول علاوه بر کاهش وزن ان باعث شده تا در صورت برخورد خودرو با مخروط، آسیبی به وسیله نقلیه و خود مخروط نرسد.
  • وزن سبک و وجود حلقه باعث شده است تا حمل و نقل این وسیله راحت باشد و نیاز به افراد زیادی نباشد.
  • پلاستیک کف مخروط سنگین است و باعث می شود که در صورت باد مخروط تکان نخورد و در مسیر جا به جا نشود.

صادرات انواع مخروط حلقه دار ترافیکی

صادرات انواع مخروط حلقه دار ترافیکی بهترین مخروط ترافیکی حلقه دار در ایران تولید می شود. طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالا و وزن کم و تولید براساس استاندارد های جهانی انواع مخروط ترافیکی باعث شده تا کشور های زیادی تمایل به استفاده از این محصول را داشته باشند. به همین دلیل بازار صادرات انواع مخروط ترافیکی گرم و پر رونق است.

خرید محصول با کیفیت در ایران نیز از طریق این مرکز به صورت غیر حضوری است تا شما بتوانید پس از بررسی انواع مخروط براساس نیاز خود، سفارش دهید. سفارشات شما پس از ثبت با بهترین بسته بندی بدون آسیب به محصول برای شما ارسال می شود

قیمت مخروط ترافیکی

هدف استفاده از این تجهیزات تغییر دادن مسیرها و راه ها به صورت موقتی و به منظور هدایت کردن ترافیک خودروها به صورت امن است. از جمله سوالاتی که ممکن است برای شما پیش آید این است که قیمت مخروط ترافیکی چگونه و بر چه اساسی تعیین می شود؟ در حقیقت قیمت این تجهیزات به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه شما را با این نوع تجهیزات و ویژگی های مهم تعیین کننده قیمت این تجهیزات آشنا می کنیم.

مخروط حلقه دار ترافیکی را قطعا تاکنون بارها در هنگام تعمیر کردن جاده ها، آسفالت ریزی و حتی پس از تصادفات و تعمیر کردن گاردها مشاهده کرده اید. در واقع از این مخروط ها می توان در مواقع مختلفی استفاده کرد و البته جالب است بدانید که این تجهیزات به نام کله قندی نیز معروف هستند و دلیل این نام گذاری جالب این است که شباهت بسیار زیادی به کله قند دارند.

انتخاب مناسب مخروط حلقه دار ترافیکی جاده

قیمت کله قندی استوانه ای

علاوه بر مخروط حلقه دار ترافیکی، کله قندی استوانه ای نیز از پرکاربردترین تجهیزات در زمینه ترافیک هستند و همان طور که از نام آن ها نیز مشخص است دارای ظاهر و شکل استوانه ای است. لازم است بدانید که قیمت کله قندی استوانه ای نیز بر اساس عوامل مختلفی تعیین می شود، برای مثال این نوع تجهیزات را در سایزها، ابعاد و کیفیت های مختلفی تولید می کنند و این موارد از مهم ترین عواملی هستند که قیمت آن ها را تعیین می کند.

از این نوع تجهیزات به دلیل اینکه قابلیت ایستایی بسیار مناسبی دارند می توان در انواع سطوح همانند سطوح شیب دار نیز استفاده کرد. همچنین می توان این امر را نیز ذکر کرد که می توان از کله قندی استوانه ای به صورت مقطعی و بدون کمک گرفتن از رول پیچ نیز استفاده کرد. در موقعیت های مختلفی مانند جدا کردن راه ها، علامت گذاری مسیرها، هدایت کردن تردد و تعیین کردن محدوده فعالیت های عمرانی برای کارگران از این محصولات می توان استفاده نمود.

کله قندی ترافیکی

مخروط حلقه دار ترافیکی به دلیل کاربردهایی که دارد به طور روزانه ممکن است توسط خودروها تحت فشار و یا برخورد قرار بگیرد. به همین دلیل موادی که برای ساخت کله قندی ترافیکی به کار می روند باید به گونه ای قدرتمند و محکم باشند که در مقابل انواع مختلف فشار ضربه ها مقاومت لازم را داشته باشند و البته میزان انعطاف پذیری نیز اهمیت بسیار بالایی دارد که در صورت برخورد با خودرو به آن ها آسیبی وارد نکنند.

مخروط حلقه دار ترافیکی

به همین دلیل نیز انتخاب کردن یک نوع پلیمر برای ساختن این تجهیزات باید به دقت انجام شود. البته لازم به ذکر است که برخی، کله قندی ترافیکی را با کمک فلزات طراحی و تولید می کنند اما از جمله مهم ترین معایب آن ها می توان به این امر اشاره کرد که در صورت داشتن برخورد با خودرو، آسیب بسیار زیادی به آن ها وارد می کند و به همین دلیل استفاده از پلاستیک و پلیمرهای مقاوم برای ساخت این نوع تجهیزات انتخاب بسیار مناسبی هستند.

قیمت کله قندی ژله ای

مخروط حلقه دار ترافیکی در جنس و ابعاد مختلفی تولید می شود که کله قندی ژله ای از جمله آن ها به حساب می آید. همان طور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره کردیم از این نوع تجهیزات برای جلوگیری کردن از وارد شدن رانندگان به مکان های ممنوع شده و یا برای هدایت کردن هر چه بهتر رانندگان مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان گفت که قیمت کله قندی ژله ای علاوه بر ابعاد و کیفیت به جنس و متریال استفاده شده برای طراحی و تولید این تجهیزات نیز بستگی دارد.

همچنین همان طور که احتمالا از نام آن نیز متوجه شده باشید، دلیل این نام گذاری این است که دارای جنس و حالت ژله ای است به این معنی که بدنه آن ها دارای انعطاف و نرمی است و در صورتی که یک خودرو با آن ها برخورد داشته باشد هیچ مشکل و آسیبی به خودرو نخواهد رسید.

مخروط حلقه دار ترافیکی

مانع پلاستیکی ترافیکی

امروزه استفاده از مخروط حلقه دار ترافیکی بسیار رایج شده است. در واقع مانع پلاستیکی ترافیکی نیز از جمله تجهیزاتی است که استفاده از آن برای جلوگیری از بسیاری از حوادث بسیار اهمیت دارد. اگر تا به حال در مسیر به اطراف خود دقت کرده باشید حتما بارها مانع پلاستیکی ترافیکی را دیده اید. این موانع معمولا در رنگ های روشن تولید می شوند و همین امر نیز موجب می شود که بتوان آن ها را از فاصله های دور نیز تشخیص داد.

به طور کلی این محصولات را در محیط های باز و به عنوان یک علامت هشدار دهنده و یا تعیین کننده مرزها استفاده می کنند که بتوان با کمک آن ها عابرین پیاده و یا ترافیک را به نحو بهتری هدایت و کنترل کرد. علاوه بر اینکه از این نوع تجهیزات برای حفظ و افزایش ایمنی استفاده می کنند، می توان آن ها را به عنوان تبلیغ کردن آرم شرکت های مختلف نیز به کار برد.

استوانه ترافیکی و کله قندی

برای بسیاری از افراد خرید  استوانه ترافیکی و کله قندی دارای اهمیت بسیار زیادی است و به همین دلیل بهتر است پیش از خرید به یک سری نکات مهم در این مورد دقت کنید. برای مثال برای خرید مخروط حلقه دار ترافیکی و یا استوانه ترافیکی حتما دقت کنید که جنس بی کیفیت و نامرغوبی به شما داده نشود. پس از آن باید به ابعاد این نوع تجهیزات توجه کنید چرا که دارای اهمیت بسیار زیادی است و البته برای هر مکان و موقعیتی از اندازه های به خصوصی استفاده می شود.

همچنین از دیگر ویژگی های مهمی که باید به آن اهمیت دهید، رنگ و مدل مورد نظر است. همچنین به عنوان آخرین نکته می توان گفت که به هنگام خرید حتما از سالم بودن تمامی قسمت های استوانه ترافیکی و کله قندی اطمینان حاصل کنید تا بتوانید با خیال راحت این نوع تجهیزات را خریداری و استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *