رفلکتور

عرضه کنندگان رفلکتور دوطرفه عمده

رفلکتور دوطرفه کاربرد آن بیشتر برای عکاسی ها و فیلمبرداری های بزرگ مناسب است شکل آن بیشتر دایره‌ای است ست و یک صفحه تقریباً بزرگ که قابلیت دارد نور قوی را به نور ضعیف تبدیل کند، استفاده از رفلکتور به شما کمک می کند تا یک عکس زیبا و با نور مناسب بگیرید.از رفلکتور های بزرگ تر برای مکان ها و سوژه های بیشتر استفاده می‌شود اما اگر سوژه و مکان کوچک باشد رفلکتور کوچک بهتر است.

عرضه کنندگان رفلکتور دوطرفه عمده

توضیحاتی درمورد رفلکتور دوطرفه

توضیحاتی درمورد رفلکتور دوطرفه

  • تولید کننده رفلکتور، بهترین جنس های خود را در انواع مختلف در اختیار سایت ما قرار داده است تا از این طریق به دست مصرف‌کننده برسانیم.
  • رفلکتور های دو طرف در برابر گرد و غبار مقاوم هستند.
  • از رفلکتور های دو طرف در جاده های بارانی و مکان هایی که نور کافی وجود ندارد استفاده می شود.
  • استفاده از رفلکتور کار ساده ای است و فقط زاویه آن باید مناسب باشد خود شما می توانید فکر را نگه دارید یا از کسی که قرار است از آن عکس گرفته شود یا به وسیله یک پایه می‌توانید رفلکتور را نگه دارید.
  • رنگهای رفلکتور شامل رنگ سفید نقره ای و طلایی ست رنگ های نقره ای و طلایی منعکس کردن نور خورشید را به روشنی و واضح نشان می‌دهد اما رنگ سفید نشان نخواهد داد.
  • هنگام استفاده از رفلکتور سوزی اصلاً نباید به آن نگاه کند.
  • هنگامی که سوژه در یک محل تاریک قرار دارد و نور به صورت آن نمی خورد باید رفلکتور را طوری تنظیم کنید که نور به صورت و بتابد در غیر اینصورت سایه زیر چشمان ه می‌افتد و باعث تیره شدن می‌شود و جلوی عکس از بین خواهد رفت.
  • اگر نور از بالا به سمت زمین قرار داده و بعد عکس بگیریم تا نور به درستی به صورت سوژه منعکس شود.
  • وقتی در محیط طبیعی نیست و نور مصنوعی جایگزین آن شده است بهتر است که از یک فلش استفاده کنید فلش را در رفلکتور بیاندازید و رفلکتور را به طرف صورت بگیرید تا نور منعکس شود.

انواع رفلکتور دوطرفه باکیفیت ارزان

انواع رفلکتور دوطرفه باکیفیت ارزان رفلکتور دوطرفه ارزان و با کیفیت در سایت ما موجود است است همچنین تخفیفات ویژه برای کسانی که از سایت ما خرید کنند در نظر گرفته شده اگر قصد خرید دارید به سایت ما سر بزنید و از همکاران ما مشاوره رایگان دریافت کنید،ساخت رفلکتور در خانه هم امکان پذیر است و به وسایل زیادی نیاز ندارد یک قطعه مقوا یک فوم و یک لایه آلومینیوم کافی است تا بتوان با آن یک رفلکتور تهیه کرد.شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما که همیشه خدمت گزاران شما هستند در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *