پارکینگ

فروش انواع تجهیزات مانع پارکینگ

اگر قصد سفارش تجهیزات مانع پارکینگ دارید به شما پیشنهاد می کنیم که به وب سایت فروش انواع تجهیزات مانع پارکینگ باکیفیت مراجعه نمایید، تجهیزات مانع پارکینگ معمولا به صورت کاملا متحرک ساخته می شوند و دارای یک قسمت چسبنده هستند و این قسمت به کف پارکینگ می چسبد و مانع از حرکت مانع پارکینگ می شود و علاوه بر آن تمام مانع های پارکینگی به صورت دسته دار ساخته می شوند و به علت سبک بودن به سادگی قابل حمل و جا به جا شدن هستند.

فروش انواع تجهیزات مانع پارکینگ

موارد استفاده از تجهیزات مانع پارکینگ

موارد استفاده از تجهیزات مانع پارکینگ موارد متعددی برای استفاده از تجهیزات پارکینگی وجود دارد برخی از تجهیزات پارکینگی در جهت مرتب و منظم جلوه دادن محل پارک خودروها و تعیین مکان جا پارک ماشین هر شخص ساخته شده اند و این تجهیزات به صورت سیار هستند و فرم تاشو دارند.

همانطور که می دانید در طراحی تمام پارکینگ های مسکونی و پارکینگ های تجاری از ستون استفاده می شود و احتمال برخورد ماشین ها در پارکینگ با ستون و فروپاشی این ستون ها و همچنین آسیب به بدنه ی خودرو وجود دارد بنابراین از نوعی تجهیزات یونولیتی خاص بر روی ستون به عنوان ضربه گیر استفاده می کنند و این ضربه گیرها نیز در واقع نوعی تجهیزات پارکینگی به شمار می آیند.

یکی دیگر از موارد استفاده و کاربرد این مانع ها این است که شما هنگام خروج از ساختمان مسکونی می توانید این مانع ها را در جلوی ورودی جا پارک خود قرار دهید و این امر از پارک شدن خودروهای دیگر به طور مثال خودروهای مهمان در مکان پارک شما، هنگامی که شما در خارج از ساختمان هستید جلوگیری می کند.

به تمامی تجهیزات نام برده شده در ابتدای این بخش، تجهیزات ایمنی پارکینگ گفته می شود و نصب آنها هم برای آرامش ساکنان مجتمع ها و هم برای محافظت از معماری ساختمان و بدنه ی خودرو الزامی است و به همین دلیل این تجهیزات به صورت گارانتی دار و قیمت ماسب به فروش می رسند.

قیمت تجهیزات مانع پارکینگ در بازار

قیمت تجهیزات مانع پارکینگ در بازار تجهیزات مانع پارکینگ معمولا از جنس فلز تو خالی ساخته می شوند و این فلز علاوه بر اینکه از استحکام خوبی برخوردار است به علت تو خالی بودن وزن سبکی دارد و به خوبی جا به جا می شود و سبب به وجود آمدن مشکلات حمل و نقل نمی شود.
تمام تجهیزات مانع پارکینگ و به ویژه تجهیزاتی که برای نظم دادن به پارک ماشین ها درون پاکینگ ساخته می شوند حالت تاشو دارند و قیمت تجهیزات پارکینگی معمولا به نوع تجهیزات سایز و عملکرد آنها بستگی دارد برای اطلاع از قیمت این تجهیزات به وب سایت خرید تجهیزات پارکینگ مراجعه کنید.


قیمت تجهیزات پارکینگ

پارکینگ‌­های مکانیزه و تجهیزات پارکینگ هوشمند راهکار دنیای مدرن امروزی برای حل کمبود جای پارک خودرو است. این پارکینگ‌ها با تجهیزات پارکینگ هوشمند در حداقل فضا بیشترین بازدهی را ایجاد می‌­کنند. شرکت فرتو ترافیک یکی از برترین شرکت های فروش تجهیزات کنترل ترافیک و هم چنین تجهیزات و لوازم ایمنی پارکینگ می باشد. این افتخار ماست که در حوزه خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی زوه اولین شرکت فعال و مشتری مدار هستیم. برای آن دسته از مشتریان خوبمان که تمایل به خرید حضوری دارند پذیرایشان در دفتر مرکز فروش تجهیزات ترافیکی در تهران هستیم همکاران ما همه روزه آماه پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند. تجهیزات ترافیکی ارائه شده در شرکت فرتو ترافیک علاوه بر استفاده بعنوان تجهیزات پارکینگ عمومی و تجهیزات پارکینگ ساختمانی، تجهیزات پارکینگ طبقاتی قابل استفاده در پارکینگ­ های شخصی و خصوصی نیز می‌باشند. برای خرید موانع ترافیکی از شرکت فرتو ترافیک کافیست با همکاران ما در حوزه فروش تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهتر و راحت تر راهنمایی کنند.

تجهیزات مانع پارکینگ

گاهی برایمان این سوال پیش می آید که تجهیزات ترافیکی چیست؟ انواع تجهیزات ترافیکی و تجهیزات جاده ای را چگونه می توان تهیه کرد؟ تجهیزات ترافیکی آن دسته از علائم پارکینگ و ترافیکی و تجهیزات رمپ پارکینگ و سایر ملزومات ترافیکی و پارکینگی همگی جزءتجهیزات ترافیکی می باشند. استاپر پارکینگ، تابلو پارکینگ عمومی و رنگ پارکینگی نیز جزء تجهیزات پارکینگی هستند. که قیمت تجهیزات پارکینگ ما به نسبت کیفیتشان بسیار به صرفه می باشد. بهترین روش برای تهیه این تجهیزات مراجعه به متخصصان این زمینه در حوضه تولید و فروش این محصولات مراجعه کرد. شکر خدا شرکت فرتو ترافیک با بهره گیری از بهترین متخصصان در زمینه تولید و فروش در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *