فریم خام تابلو ترافیکی

توزیع انواع فریم خام تابلو ترافیکی

فریم خام تابلو ترافیکی که برای تولید و ساخت انواع و اقسام و تابلوهای هشدار مخصوص رانندگی استفاده می شود معمولاً دارای نمونه های مختلف و انواع گوناگون است که جنس و کیفیت بسیار مرغوب داشته و امروزه در بین کارخانه‌داران و تولیدکنندگان تابلو ترافیکی محبوبیت زیادی دارد.

توزیع فریم تابلو ترافیکی توسط توزیع کنندگان بزرگ انجام می‌شود که این محصولات را با استفاده از وسایل حمل و نقل به ویژه به بازارهای گوناگون از جمله بازارهای داخلی و همچنین بازارهای خارجی توزیع می‌کنند و در اختیار مشتریان می گذارند.

توزیع انواع فریم خام تابلو ترافیکی

انواع فریم خام تابلو ترافیکی را بشناسید

انواع فریم خام تابلو ترافیکی را بشناسید انواع فریم خام تابلو ترافیکی معمولاً در اندازه های ۶۵ تا ۹۰ میکرون تولید می شوند که شامل مدل های مختلف و اشکال هندسی متفاوت هستند که با زمینه‌های مختلف در رنگ متفاوت تولید شده و هر کدام مورد استفاده برای محیط خاص می باشند به عنوان مثال برخی از آنها اخطار دهنده و برخی از آنها منعکس کننده و برخی دیگر مجاز کننده می باشند که در اینجا انواع فریم را معرفی می کنیم.

یکی از انواع فریم که به صورت خام تولید می‌شود معمولاً دارای شکل هندسی شش ضلعی بوده که بیشتر برای توقف و همچنین استپ در ورودی خیابان‌ها و کوچه‌ها نصب می‌شود و این هشدار و مشتریان می دهد که ورود به این خیابان باید با احتیاط انجام شود و یا اصلاً ورود به خیابان مجاز نیست که دارای زمینه سفید بوده و با حاشیه قرمز تولید شده و روی آن علامت استوپ نصب می‌شود و جزء تابلوهای اخطار دهنده و همچنین هشدار دهنده است.

فریم مستطیل مانند که برای ساخت تابلوهای آبی که مخصوص آزادراه هستند استفاده می‌شود که دارای اندازه های متفاوت بوده و به عنوان مثال برای معرفی خیابان‌ها و همچنین حداقل و حداکثر سرعت و گرفتن سبقت در آزادراه قابل نصب بوده که برای نصب آن از پایه ترافیکی مخروطی استفاده شده و همچنین دارای رنگ ثابت هستند که در صورت وجود نور خورشید می توانند به خوبی خود را به راننده معرفی کنند.

از انواع دیگر فریم خام می توانیم به نمونه‌های دایره مانند نیز اشاره کنیم که بیشتر برای سبقت ممنوع و همچنین سرعت مجاز و غیرمجاز تولید شده که این نمونه‌ها دارای صفحه فلزی و همچنین یک نوار استیل در حاشیه خود هستند که زمینه رنگ آنها به صورت سفید بوده و بیشتر با رنگ های مخروطی و هاشور زده مشکی و یا حاشیه قرمز نصب می شوند که نمونه های قرمز رنگ برای ممنوع کردن و نمونه های هاشور خورده مشکی رنگ برای مجاز کردن راننده ها هستند و به خوبی معنی و مفهوم خود را به راننده ها منتقل می کنند چرا که فریم آنها دارای رنگ های ثابت و ویژه است.

فریم خام درجه 1 به شکل مثلث نیز تولید می‌شود که برای تابلوهای عدم ورود و عدم تقدم راننده قابل نصب بوده که این نمونه ها نیزه بیشتر زمینه سفید با حاشیه قرمز دارند و به صورت مثلث برعکس روی پایه های مخصوص توسط بست ویژه نصب می شوند که می توان انواع و اقسام علائم و هشدار را روی آنها به راحتی نشان داد و قابل مشاهده برای رانندگان ساخت.

سایز های استاندارد فریم خام تابلو ترافیکی

سایز های استاندارد فریم خام تابلو ترافیکی معمولاً فریم خام تابلو ترافیکی در نمونه های مختلف با سایز استاندارد ۶۵ تا ۲۲۰ میکرون متغیر است به عنوان مثال نمونه های دایره مانند بیشتر در حاشیه و زاویه 30 درجه سانتیگراد توسط پرگار طراحی می‌شوند که معمولاً اندازه قطر و قطر آنها حدود ۴۰ سانتی متر می باشد که اندازه‌ای این گونه فرین برای نصب در قسمت های داخل شهر و همچنین قسمتهای بیرون شهر متفاوت است چرا که در قسمت ها و جاده های خارج از شهر به علت دیده کم در اندازه فریم تغییر می‌کند و با طول ضلع و قطر یک متر اندازه گیری می شود.

تابلوهای مثلث مانند که با فریم وص تولید می شوند معمولاً همگی دارای اضلاع متساوی با اندازه‌های ۶۰ سانت هستند چرا که اینگونه تابلوهات تنها در درون شهر قابل استفاده بوده به همین جهت دارای اندازه ثابت می‌باشند.

اما تابلوهای دایره مانند که در داخل شهر نصب می شوند معمولاً با وطن ۳۰ سانتی متری طراحی می‌شوند و دارای سایز های مخصوص هستند که نصب آنها بسیار ساده و آسان است.

فریم تابلو که به صورت مربع مانند هستند و برای تابلوهای هشدار استفاده می شوند معمولاً دارای اندازه های متفاوت از ۴۰ سانت تا ۸۰ سانت می‌باشند که استاندارد بوده و تمامی این اندازه ها به صورت دقیق در کارخانه های مخصوص تولید فرم ایجاد شده و با استفاده از دستگاه های برش ویژه به صورت قطعات مساوی تقسیم بندی می شوند.

فریم مستطیل تابلو ترافیکی بیشتر دارای اندازه های ثابت یک متر تا ۲ متر است که بسته به محیط استفاده اندازه آن متغیر می باشد به عنوان مثال تابلوهایی که در آزادراه نصب می شوند دارای اندازه حدود یک و نیم متر می باشند اما تابلوهای مستطیل مانند نصب شده در خیابان های داخل شهر اندازه حدود ۵۰ سانت دارند چرا که دید آنها نسبت به تابلوهای آزادراه بیشتر است.

جنس ورق فریم خام تابلو ترافیکی

جنس ورق فریم خام تابلو ترافیکی جنس ورق فریم تابلو ترافیکی متفاوت است اما بیشتر با استفاده از فلزات سبک تولید می‌شوند و جنس آلومینیومی دارند که بسته به نوع تابلو و موارد استفاده آن جنس آن تغییر می کند که نمونه های آلومینیومی دارای وزن سبک بوده و قابلیت نصب بسیار ساده و آسان دارند و بیشتر برای تولید تابلو های درون شهری استفاده می شوند.

اما جنس ورق تابلوهای خام برون شهر معمولاً بیشتر از جنس آهن خالص و یا فولاد هستند چراکه در صورت ایجاد تصادفات دچار مشکل نشوند و همچنین نسبت به بلایای طبیعی مقاوم باشند که قسمت روی فریم آن ها از جنس الیاف پلی استر هستند که دارای رنگ ثابت بوده و می توان آنها را به اشکال مختلف طراحی کرد که به همین جهت خواهان و طرفداران بی شماری را در بین مشتریان به خود اختصاص داده و محبوبیت زیادی در بین استفاده کنندگان دارند و به وفور توسط آنها تهیه می گردند.

قیمت فریم خام تابلو ترافیکی درجه1

قیمت فریم خام تابلو ترافیکی درجه1 قیمت فریم خام از اهمیت ویژه‌ای برای مشتریان برخوردار از چرا که اکثر خریداران و افرادی که نسبت به تهیه این محصولات اقدام می‌کنند به دنبال فروشندگانی هستند که محصولات خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا به فروش برسانند و همین جهت اکثر مشتریان به صورت آنلاین اقدام کرده و قیمت این محصولات را استعلام می‌گیرند و در صورت لزوم آنها را خریداری می‌کنند که به همین جهت فروشندگان ما نمونه های مختلف فریم تابلو را با قیمت ارزان به صورت کلی به فروش می رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *