تابلو علائم راهنمایی

فروشنده تابلو علائم راهنمایی

تابلو علائم رانندگی دارای نشانه های اقتصادی و همچنین نشانه های عدم ورود و منع و همچنین هشدار است که توسط کارخانه ها و شرکت های بزرگ و با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت تولید می گردد و دارای قیمت مناسب و ارزان می باشد.

فروش تابلو علائم راهنمایی معمولاًتوسط فروشندگان مختلف انجام می شود که این محصولات را به صورت کلی به فروش می‌رسانند که مشتریان و خریداران می توانند با مراجعه به این فروشندگان محصولات را به صورت ویژه از آنها با قیمت مناسب تهیه کنند چرا که هدف فروشندگان معمولاً جلب رضایت خریداران است.

فروشنده تابلو علائم راهنمایی

اطلاعاتی درباره تابلو علائم راهنمایی

اطلاعاتی درباره تابلو علائم راهنمایی تابلو علائم رانندگی که معمولاً در مراکز مختلف از جمله در خیابان‌ها و کوچه‌ها نصب می‌شود معمولاً هر کدام نشان دهنده یک واقعه به مشتریان و همچنین برای افرادی که دارای وسیله نقلیه هستند می باشد به عنوان مثال تابلوهای آبی مخصوص نصب در آزاد راه بوده و همچنین برای حداقل و حداکثر سرعت و همچنین پارک کردن و سبقت گرفتن نشانه‌هایی را به رانندگان میدهد.

اما تابلوهایی که دارای زمینه سبز می‌باشند معمولاً برای نصب در بزرگراه مناسب بوده و همچنین این تابلوها بیشتر علائمی مانند سرعت مجاز و سفت گرفتن را در اختیار رانندگان می گذارند که حتماً باید هنگام عبور در بزرگراه به این تابلو ها دقت فراوان داشته باشند تا بتوانند به خوبی قواعد و قوانین رانندگی را رعایت کرده و اصلاً جریمه نشوند چرا که پلیس راهنمایی رانندگی معمولاً این تابلوها را بیشتر برای حفظ جان رانندگان و سرنشینان خودرو نصب می کند.

تابلو هایی که دارای زمینه قرمز با رنگ سفید هستند معمولاً همگی دارای هشدار می باشند به عنوان مثال تابلوی با داشتن ماشین قرمز و حاشیه قرمز نشان دهنده عدم سبقت گرفتن است که به عنوان مثال در مواقعی که جاده سد ممتد دارد سبقت ممنوع است که قبل از رسیدن به خط ممتد این تابلو نصب شده و این هشدار را به راننده میدهد که با نزدیک شدن به قسمت‌های جلوی سبقت ممنوع می شود.

تابلو علائم راهنمایی جدید معمولاً دارای زمینه‌های با شفافیت بالا هستند که به صورت شبرنگ تولید شده و این قابلیت را دارند که در شب به خوبی قابل دیدن بوده و مشتریان و همچنین رانندگان می‌توانند هنگام عبور از خیابان های اصلی و همچنین خیابان‌های فرعی که این تابلو ها در مسیر آنها نصب شده است به راحتی به آنها توجه کنند و بتوانند قوانین را به صورت دقیق رعایت نمایند به همین جهت امروز تمامی انواع تابلو راهنمایی رانندگی به صورت جدید تولید می شوند.

اما برخی دیگر از تابلو های راهنمایی رانندگی معمولاً دارای زمین‌های با رنگ مشکی و خطوط هاشور زده هستند که این نمونه تابلوها معمولاً مجاز بودن را آموزش می دهند به عنوان مثال تابلو است فقط مجاز و همچنین حداکثر سرعت همگی دارای این زمینه می باشند که بیشتر در مسیرهای راست و مسیرهایی که پیچ و خم ندارند این تابلو ها قابل نصب بوده و به وفور استفاده می شوند.

بیشتر تابلو و علائم راهنمایی معمولاً به صورت گیرد و همچنین به صورت مستطیل هستند که برخی از آنها نشان دهنده مکان هستند به عنوان مثال نمونه هایی از تابلو راهنمایی وجود امامزاده و یا تفرجگاه را به مشتریان اعلام می‌کنند و برخی دیگر مانند تابلو عدم تقدم به صورت لوزی شکل هستند و شباهت بسیار زیادی به مثلث دارند که دارای زمینه سفید با حاشیه ترمز می باشند.

نمونه های دیگر از انواع تابلو که در حاشیه خیابان ها و بزرگراه ها و همچنین جاده های بیرون شهری نصب می شوند بیشتر برای دید بیشتر رانندگان در شب و عدم خروج آنها از جاده هستند که روی گاردریل و یا به صورت جداگانه در کنار جاده با استفاده از مواد مناسب نصب می‌شوند و تمامی آن ‌ها به صورت شبرنگ هستند.

نحوه نصب تابلو علائم راهنمایی

نحوه نصب تابلو علائم راهنمایی نحوه نصب تابلو علائم راهنمایی باکیفیت معمولاً بسته به نوع تابلو متفاوت است به عنوان مثال برخی از تابلوها که در جاده های داخل شهری نصب می شوند معمولاً هنگامی که جاده ها را آسفالت می‌کنند اعماق متفاوتی از جمله نیم متر تا یک متر را گم کرده و تابلوهایی مثل پارک ممنوع و همچنین توقف ممنوع که دارای پایه و یا میله بلند هستند را به راحتی درون این چاله قرار داده و روی آن آسفالت یا سیمان می ریزند که بسته به استحکام زمین استفاده از مواد مختلف متفاوت است.

برخی دیگر از تابلوهای راهنمایی رانندگی را با استفاده از پیچ و مهره روی زمین نصب می کنند که در ابتدا زمین را به اندازه یک صفحه مناسب فلزی گود کرده و صفحه را درون زمین قرار می دهند که این صفحه دارای پیچ های مخصوص می باشد و تابلو به صورت قالب روی صفحه قرار گرفته و با استفاده از مهره های سفت و محکم که از جنس فولاد هستند و با استفاده از چادر مخصوص نصب می شوند که امروز بیشتر از این روش استفاده می‌کنند چرا که استحکام بیشتری داشته و همچنین در صورت ایجاد ضربه و یا تصادف تابلو از زمین خارج نمی شود.

راهنما انتخاب تابلو علائم راهنمایی باکیفیت

راهنما انتخاب تابلو علائم راهنمایی باکیفیت انتخاب تابلو راهنمایی با کیفیت معمولاً مستلزم داشتن نکات مختلف و فراوان است که از جمله این نکات این می باشد که در مرحله اول مشتریان دقت کنند تابلو خریداری شده دارای رنگ ثابت باشد چرا که این تابلوها معمولاً در محیط‌های باز نصب می‌شوند و بیشتر در معرض عوامل طبیعی مانند باران و همچنین نور خورشید هستند و باید این استحکام را داشته باشند که در معرض این دو مورد دچار تغییر رنگ نشوند.

نکته بعدی جهت انتخاب تابلو راهنمایی با کیفیت می باشد که حتما مشتریان دقت کنند محصولات خریداری شده را بتوانند به راحتی نصب کنند و در این پکیج آنها مواد لازم برای نصب وجود داشته باشد در غیر اینصورت نصب تابلو بسیار داشته باشد و نیاز به مراجعه مجدد جهت خرید محصولات لازم میباشد.

اما اصلی ترین نقطه جهت انتخاب این تابلو این است که دقت کنند تابلو را متناسب با محیط مدنظر نصب کنند به عنوان مثال تابلو سبقت ممنوع حتماً باید در محیطی باشد که برای رانندگان خطر ایجاد می‌کند و این تابلو را بی خودی در محیط های دیگر نصب نکنند.

مرکز خرید تابلو علائم راهنمایی

مرکز خرید تابلو علائم راهنمایی مرکز خرید تابلو علائم راهنمایی معمولا نمونه های مختلف تابلو را با انواع و اقسام اندازه‌های گوناگون تولید کرده و برای تولید آنها از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده می‌کنند و همچنین برای خرید آسان مشتریان از روش‌های جدید که به تازگی راه اندازی شده و به روش آنلاین معروف می باشد استفاده می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *