کفپوش, کفپوش بتنی, کفپوش بتنی ویبره ای

فروشندگان کفپوش بتنی ویبره ای معلولین

کفپوش بتنی ویبره ای معلولین نوعی از کفپوش ها هستند که روی آنها مسطح نیست و شامل شیارهایی هستند که مخصوص افراد معلول و نابینا می باشد و در جاهای مختلف کاربرد دارند.این محصول طرح ها ورنگهای مختلف دارد و در کشور تولید می شود و به بازار ارسال می گردد و اینکه با نرخ ارز خرید و فروش می شود و مورد استفاده متقاضیان این کالا قرار می گیرد

فروشندگان کفپوش بتنی ویبره ای معلولین

مشخصات فنی کفپوش بتنی ویبره ای

مشخصات فنی کفپوش بتنی ویبره ای مشخصات این کفپوش ها این است روی آنها نامسطح هستند و صاف نیستند و در رنگها وطرح های مختلف در بازار وجود دارد. قیمت کفپوش ویبره ای در بازار مناسب است و همچنین متقاضیان زیادی هم دارد. این محصول در برابر فرسایش مقاومت می کند و مواد تشکیل دهنده آن از سیمان است که توسط یک سری قالب های مخصوص تولید می شوند.

کفپوش های بتنی در ابعاد مختلف وجود دارد و اندازه های آنها استاندارد است وهمچنین به طور سفارشی هم تولید می کنند و هر متقاضی با توجه به شرایط مکانی و اندازه های مورد نظر خود می تواند سفارش تولید این محصول را بدهد و بیشترین متقاضیان این محصول در رنگهای قرمز وطوسی می باشد.

مراقبت کردن این کفپوش ها بسیار راحت است و هزینه آنها بسیار مناسب می باشد. این کفپوش ها از لایه صخیمی ساخته شده اند که پایداری خوبی دارند وشرایط آب و هوایی در آنها تاثیر چندانی ندارد. این کفپوش ها در قسمت هایی از پارکها به عنوان محل عبور و مرور معلولین و نابینایان انتخاب می شوند تا آنها نیز با خیال آسوده بتوانند از محیط اطراف خود بهره ببرند.

این محصول همچنین در محوطه های مانند حیاط منازل و بیمارستانها وغیره کاربرد دارد وهمچنین به خاطر رنگهای متنوعی که دارد زیبایی خاصی به محیط اطراف می دهد و تولیدات این محصول در داخل کشور صورت می گیرد و با قیمت متناسب به بازار عرضه می شود تا در دسترس همگان قرار بگیرد.

توزیع بهترین کفپوش بتنی ویبره ای معلولین

توزیع بهترین کفپوش بتنی ویبره ای معلولین توزیع بهترین کفپوش بتنی در مراکز مورد اطمینان و معتبر صورت می گیرد و مشتریان این کالا باید در هنگام خرید آگاهی و اطلاعات خوبی در این زمینه داشته باشند.هنگام خرید این کفپوش ها باید از مارک معروف خریداری کنند و اینکه در هنگام خرید باید توجه کنند که در موقع حمل ونقل بسته های کفپوش شکستگی نداشته باشد.قیمت این محصول بستگی به عرضه وتقاضا دارد هر چه تقاضا بیشتر باشد در قیمت آنها نیز تاثیر دارد.در این سایت معتبر کفپوش هایی با برند معروف وکیفیت خوب وهمچنین قیمت مناسب به مشتریان عزیز به صورت آنلاین و حضوری خدمات ویژه ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *