متوقف کننده خودرو

قیمت خرید متوقف کننده خودرو پارکینگ

متوقف کننده خودرو پارکینگ از جنس پلاستیکی برخوردار می باشد. از کارایی این متوقف کننده این است که پشت چرخ های لاستیک ماشین قرار می‌گیرند اجازه نمی‌دهند که در هنگام پارک، ماشین به عقب رانده شود.

قیمت خرید متوقف کننده خودرو پارکینگ

بارزترین ویژگی متوقف کننده خودرو پارکینگ

بارزترین ویژگی متوقف کننده خودرو پارکینگ تولید متوقف کننده خودرو امروزه با سرعت بیشتری در حال حرکت است از ویژگی های بارز اینگونه متوقف کننده های خودرو می توان به این موارد اشاره کرد:

۱- باعث می شوند خودرو هنگام حرکت به جلو، به سمت عقب پرت نشود.

۲- این محافظ ها علاوه بر اینکه از ماشین و چرخ های ماشین محافظت می کنند موجب محافظت از درب پارکینگ و سنگ فرش پارکینگ نیز می شوند.

پارکینگ هایی که متوقف کننده خودرو ندارند پس از مدتی لاستیک خودرو های آن ها و سنگفرش پارکینگ دچار آسیب‌دیدگی می‌شوند. امروزه اکثر پارکینگ ها، دارای متوقف کننده خودرو می باشند. متوقف کننده خودرو مانع از برخورد خودرو با سایر وسایل درون پارکینگ می‌شوند.

این متوقف کننده ها علاوه بر محافظت از خودرو شما به زیبایی پارکینگ نیز کمک می کند، معمولاً نصب این متوقف کننده ها به صورت خطی و ردیفی است. متوقف کننده های خودرو در طرح ها و رنگ های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند.

متوقف کننده های خودرو پارکینگ به پارک بهتر ماشین نیز کمک می‌کند. این وسیله به شکل مستطیلی است. مشتری بر اساس نیازش این وسیله را سفارش می دهد و از آن به خوبی استفاده می نماید.

این وسیله لاستیکی باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا به هنگام استفاده از آن به راحتی ضربه نخورد و نشکند. متوقف کننده های خودرو به رنگ های مشکی و قرمز و سفید می باشند که اغلب در پارکینگ ها از متوقف کننده مشکی و قرمز استفاده می شود. این متوقف کننده ها در پشت دو چرخ اتومبیل قرار می گیرند و در پارکینگ های بزرگ تر یکی در میان و با خط کشی از یکدیگر قرار می گیرند.

متوقف کننده ها جنس های مختلفی دارند از جمله پلاستیکی و بتنی که متوقف کننده های پلاستیکی به نسبت متوقف کننده های بتنی جنس ضعیف تری دارند و مقاومتشان پایین تر است.

قیمت فروش متوقف کننده خودرو ایرانی

قیمت فروش متوقف کننده خودرو ایرانی متوقف کننده خودرو ارزان از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند و ممکن است به راحتی و با هر ضربه کوچکی آسیب ذیده و بشکنند خصوصا متوقف کننده های پلاستیکی که ارزان قیمت باشند از بافت ضعیفی نیز برخوردار می باشند که ضرب دیدگی کوچک آن می تواند آن ها را از هم بپاشند.

برای نصب متوقف کننده خودرو پارکینگ باید فردی را بیاورید که از همه لحاظ واقف نصب این متوقف کننده باشد.

با افزایش تعداد خودروها طبیعتاً باید پارکینگ های بیشتری برای جای دادن این خودروها در نظر گرفته شود همچنین باید تولید متوقف کننده های خود را بالاتر برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *