محافظ

عرضه کنندگان محافظ گوشه ستون عمده

محافظ گوشه تون یکی از تجهیزات ساختمانی یا ترافیکی به شمار می اید که برای جلوگیری از آسیب خودرو ها به ستون و حفظ ظاهر آن ها استفاده می شود. کاربرد عالی این محصول باعث افزایش تقاضا شده و این مرکز انواع مدل محافظ ستون را عرضه می کند. اگر قصد خرید محافظ گوشه ستون را دارید، پس از بررسی انواع آن، به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری سفارش داده و دریافت کنید.

عرضه کنندگان محافظ گوشه ستون عمده

توضیحاتی راجع به محافظ گوشه ستون

توضیحاتی راجع به محافظ گوشه ستون محافظ گوشه ستون همان گونه که از نام آن مشخص است در گوشه ستون ها نصب می شود تا از آسیب و خسارات برخورد وسایل نقلیه با لبه ستون در پارکینگ ها جلوگیری کند. محافظ گوشه ستون از جنس پلاستیک یا pvc تولید می شود که انعطاف پذیری بیشتری دارند و ضربه بیشتری را تحمل می کنند.

محافظ گوشه ستون علاوه بر محافظت از ستون و به ویژه لبه های آن از آسیب، تو رفتگی و یا خط افتادن بدنه خودرو نیز جلوگیری می کند. نصب محافظ ها بسیار ساده است و برای نصب آن ها نیازی به نصاب نیست و شما می توانید پس از دریافت سفارش خود آن را با چسب یا پیچ به محل مورد نظر خود نصب کنید.

در گذشته محافظ گوشه ستون از جنس فلزات نیز وجود داشت اما مزایای جنس پلاستیکی آن توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد و محافظ پلاستیکی بیشتر مورد استقبال قرار گرفت. از مزایای محافظ گوشه ستون به موارد زیر می توان اشاره کرد.

  • استفاده از محافظ باعث می شود در صورت برخورد خودرو با ستون، آسیبی به آن نرسد، ستون خراب نشود و مصالح نریزند.
  • محافط ستون پلاستیکی باعث می سود که آسیبی به خودرو نرسد.
  • محافظ گوشه ستون با استفاده از پلاستیک با کیفیت تولید می شود وه به سختی شکسته می شود و در صورت شکسته شدن دوباره بازیافت می شوند.
  • شبرنگ موجود بر روی محافظ به رانندگان کمک می کند که در تاریکی به راحتی ستون را ببینند و احتمال تصادف کاهش میابد.

انواع مختلف محافظ گوشه ستون

انواع مختلف محافظ گوشه ستون انواع مختلف محافظ ستون ساده و طرحدار را می توانید در محصولات این فروشگاه پیدا کنید. شما براساس محل استفاده و سرمایه خود می توانید محافظ گوشه ستون دلخواه خود را سفارش دهید. علاوه بر این شما می توانید با شماره های موجود در سایت مجموعه تماس بگیرید تا مشاوران فروش ما شما را برای داشتن خریدی بهتر راهنمایی نمایند. روش خرید از این مرکز به صورت غیر حضوری است و سفارشات مصرف کنندگان از طریق تماس تلفنی و به صورت آنلاین ثبت و پس از تهیه از تولید کننده برای آن ها ارسال خواهد شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *