محافظ ستون

قیمت محافظ ستون پارکينگ در بازار

محافظ ستون پارکینگ یکی از انواع تجهیزات ترافیکی است. این محصول برای حفاظت از ستون های پارکینگ در منازل، ساختمان های تجاری و اداری و محل های پرتردد از آسیب دیدن ستون جلوگیری می کند.

مرکز فروش محافظ ستون پارکينگ این محصول را با قیمت مناسب تری نسبت به بازار عرضه می کند. خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده باعث شده تا محصولات این مرکز با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

قیمت محافظ ستون پارکينگ در بازار

تفاوت انواع محافظ ستون پارکينگ ایرانی

تفاوت انواع محافظ ستون پارکينگ ایرانی محافظ ستون را می توان در ستون پارکینگ های محل های پر تردد مثل ساختمان های تجاری و اداری، بیمارستان ها، هتل ها و منازل مسکونی مشاهده کرد.

اگرچه هدف از کاربرد این محصول محافطت از ستون ها است تا خراش و شکستگی در آن ها ایجاد نشود اما باید بدانیم که لبه های ستون ممکن است باعث ایجاد خط و خش بر روی خودرو نیز شود.

به طور کلی سه نوع محافظ دو جداره، تمام پلاستیک و پشت فلزی داریم. در این مطلب قصد داریم تفاوت انواع محافظ ستون پارکینگ ایرانی را بررسی کنیم.

  • محافظ ستون دو جداره از دو لایه پلاستیک تولید شده که بین آن ها خالی است. وجود هوا بین دو لایه باعث می شود که شدت ضربه در تمام محافظ پخش شود. این نوع محافظ حالت کشسانی دارد و خسارت را کاهش می دهد.
  • محافظ ستون پشت فلزی همان طور که از نام آن مشخص است از دو لایه پلاستیکی در روی محافظ و یک لایه فلزی در پشت آن تولید می شود.
  • وجود فلز باعث می شود در صورت خرابی پلاستیک علاوه بر ایجاد ظاهر نازیبا، به خودرو نیز آسیب برسد. البته وجود فلز قدرت ضربه را کاهش می دهد.
  • محافظ ستون پلاستیکی به طور کامل از پلاستیک تولید شده و توپر است. این نوع از محافظ مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه دارد و شدت آسیب و ضربه را خیلی کاهش می دهد. البته به دلیل توپر بودن وزن زیادی دارند.

فروش محافظ ستون پارکينگ عمده

فروش محافظ ستون پارکينگ عمده با پیشرفت تکنولوژی و مطالعه و بررسی های تولید کنندگان انواع محافظ ستون جدید تولید می شود که مقاومت بیشتری در برابر ضربه دارد و از آسیب و خسارت بیشتر جلوگیری می کند. اگر قصد خرید محافظ ستون پارکینگ را دارید، می توان خرید خود را از طریق این مرکز انجام دهید.

خرید از این مرکز به صورت عمده و جزئی صورت می گیرد اما به دلیل خرید مستقیم از تولید کننده و حذف واسطه ها، این محصول با قیمت عمده به دست مصرف کنندگان می رسد. پس از بررسی و انتخاب محصول دلخواه خود، سفارشات خود را به روش های تلفنی و اینترنتی ثبت کرده و در آدرس خود دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *