نیوجرسی پلاستیکی

صادرات انواع نیوجرسی پلاستیکی خیابان

با افزایش کاربرد انواع نیوجرسی پلاستیکی خیابان به جای نیوجرسی های بتنی، کشور های زیادی اقدام به تولید محصول کردند. ایران نیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان این محصول است که به دلیل کیفیت بالای نیوجرسی، کشورهای زیادی تمایل به خرید این محصول را دارند و بازار صادرات این محصول پررونق است. از نیوجرسی خیابانی برای جداسازی مسیر و دور برگردان ها، جلوگیری از انحراف خودرو و ایمن سازی خیابان استفاده می شود.

صادرات انواع نیوجرسی پلاستیکی خیابان

مشخصات بارز نیوجرسی پلاستیکی خیابان

مشخصات بارز نیوجرسی پلاستیکی خیابان نیوجرسی پلاستیکی این روز ها به یکی از پرکاربردترین انواع تجهیزات ترافیکی تبدیل شده است. به طور کلی دو نوع نیوجرسی بتنی و پلاستیکی وجود دارد که مزایای نوع پلاستیکی باعث رونق گرفتن بازار خرید آن شده است.

کاربرد نیوجرسی پلاستیکی بیشتر برای جدا کردن مسیر ها به صورت موقت، مشخص کردن دور برگردان ها و مسدود کردن مسیر ها و خیابان ها است. در این مطلب مشخصات بارز نیوجرسی پلاستیکی را بیان می کنیم که باعث محبوبیت این محصول شده است:

  • نیوجرسی پلاستیکی از پلاستیک های پلی اتیلن تولید می شود و وزن بسیار سبکی دارد.
  • سبک بودن این محصول باعث شده تا جابه جایی آن ها راحت شود و به همین دلیل برای بستن یا تغییر مسیر به صورت موقت کاربرد زیادی دارد. برای حمل و نقل آن ها نیاز به خودرو سنگین یا بالابر نیست.
  • اگر نیاز به سنگین کردن آن ها بود، با استفاده از دریچه های ورودی و خروجی که در نیوجرسی پلاستیکی تعبیه شده به راحتی می توان آن را با آب یا شن پر و یا خالی کرد.
  • جنس نیوجرسی پلاستیکی بسیار مقاوم است. در برابر سرما و گرما مقاومت زیادی دارد و در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید زود پوسیده نمی شود.
  • در صورت شکستن یا آسیب دیدن نیوجرسی به راحتی می توان آن را بازیافت و محصولات دیگر پلاستیکی تولید کرد.
  • اگر در مسیر های طولانی قصد استفاده از آن ها را دارید، به راحتی می توانید آن ها را با استفاده از اتصالات نری و مادگی که روی آن ها تعبیه شده به هم وصل کنید.
  • به دلیل نرم بودن نیوجرسی پلاستیکی در صورت برخورد خودرو با آن، کمترین آسیب ممکن برای خودرو ایجاد می شود.

قیمت عمده نیوجرسی پلاستیکی

قیمت عمده نیوجرسی پلاستیکی تولید کننده نیوجرسی پلاستیکی این محصول را با بهترین مواد اولیه تولید می کند تا دوام و عمر طولانی داشته باشد و به همین دلیل محصولات خود را در بازار جهانی نیز به فروش می رساند. این مرکز انواع نیوجرسی پلاستیکی را به صورت مستقیم از تولید کننده تهیه کرده و با حذف سود به قیمت عمده به فروش می رساند. شما می توانید تعداد مورد نیاز خود را از این محصول به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش دهید و با مناسب ترین قیمت در محل مورد نظر خود دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *