سرعت گیر

فروشنده انواع سرعت گیر پلاستیکی ماشین

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با انواع سرعت گیر پلاستیکی ماشین آشنا کنیم. امروزه به سبب زیاد شدن انواع وسایل نقلیه کنترل کردن ترافیک و رانندگان به مساله ای حیاتی و جدی تبدیل شده است. به منظور کنترل کردن ترافیک شهر ها باید از ابزار ها و وسایل مختلفی استفاده کرد که سرعت گیر پلاستیکی ماشین یکی از آن ها است.

فروشنده انواع سرعت گیر پلاستیکی ماشین

آنچه باید از سرعت گیر پلاستیکی ترافیکی بدانید

آنچه باید از سرعت گیر پلاستیکی ترافیکی بدانید سرعت گیر یکی از ابزار های بسیار موثر در کاهش سرعت رانندگان و کنترل کردن آن است. سرعت گیر پلاستیکی معمولا در کنار دیگر ابزار های کنترل و آرام ساز ترافیک استفاده می شود. سرعت گیر ها معمولا دارای ارتفاع پنج سانتی متری و طول نهایتا سی سانتی متری هستند که در خیابان ها و محل عبور وسایل حمل و نقل قرار داده می شوند. کار اصلی سرعت گیر ها کاهش سرعت و یا متوقف کردن رانندگان است. سرعت گیر پلاستیکی مناسب مکان هایی است که سرعت وسایل نقلیه زیاد نباشد. سرعت گیر ها دارای انواع مختلفی هستند که از نظر جنس به دو دسته تقسیم می شوند. 1 سرعت گیر پلاستیکی و 2 سرعت گیر آستفالتی. در محل هایی که سرعت وسایل نقلیه زیاد باشد لازم است که عرض سرعت گیر نیز بیشتر شود. گاها عرض برخی از سرعت گیر ها به بیشتر از یک و نیم متر نیز می رسد. سرعت گیر ها به صورت کلی به دو نوع تقسیم می شوند که نوع اول سرعت گیر قوسی است و نوع دوم سرعت گیر تخت است. سرعت گیر های قوسی دارای ارتفاعی بین هشت تا ده سانتی متر و عرضی به حدود چهار متر هستند که بسته به شرایط عرض این نوع از سرعت گیر ها می تواند متغیر باشد.

خرید بدون واسطه سرعت گیر پلاستیکی ماشین

خرید بدون واسطه سرعت گیر پلاستیکی ماشین به منظور کاهش سرعت خودرو ها و کم تر شدن آمار تصادفات و خسارات جانی و مالی که به سبب تصادفات رخ می دهند، در خیابان ها و چهار راه های تمامی شهر های سراسر کشور، نصب سرعت گیر ها بسیار ضروری است. سرعت گیر ها یکی از بهترین موانع و وسایل برای کنترل و بهینه سازی ترافیک در سطح شهر ها و بیرون از شهر ها هستند که در صورتی که متابق با اصول و استاندارد های لازم و به همراه نظارت های تخصصی در سطح شهر و بیرون از شهر نصب شوند می توانند نقش خود را در کنترل و کاهش آمار تصادفات به خوبی ایفا کنند. سرعت گیر پلاستیکی ترافیکی از جمله وسایلی است که برای افزایش ضریب ایمنی در جاده ها و کنترل ترافیک در شهر ها نصب آن ضروری است. در صورتی که قصد خرید سرعت گیر پلاستیکی را دارید می توانید از طریق همین سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید و از پاسخ تمامی سوالات خود مطلع شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *