گل میخ

قیمت انواع گل میخ پلاستیکی ترافیکی

گل میخ پلاستیکی ترافیکی از پرکاربردترین محصول در جاده ها و خیابان ها می باشد.این کالا انواع مختلفی دارد که هرکدام نسبت به کاربردش مورد استفاده قرار می گیرد و قیمت گذاری می شود.

در ابعاد مختلفی تولید می شود. این گل میخ های پلاستیکی مصارف دیگری در ساختمان سازی نیز دارد. گل میخ ها از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و فواید بسیاری دارد و ایمن است این محصول از استانداردهای جهانی بهره برده است‌

قیمت انواع گل میخ پلاستیکی ترافیکی

ویژگی‌ های مهم گل میخ پلاستیکی ترافیکی

ویژگی‌ های مهم گل میخ پلاستیکی ترافیکی

نام دیگر گل میخ پلاستیکی ترافیکی ( گل میخ چشم گربه ای ) است که در جاده ها و پارکینگ ها و غیره نصب می شود که در مسیر نصب شده باعث روشنایی آن می گردد تا مسیر مشخص شود. این گل میخ ها برای ایمنی و کاهش تصادفات جاده ای می شود. این محصول در اشکال و جنس های مختلفی تولید می شود. جنس این محصول از پلاستیک فشرده می باشد که به راحتی آسیب نمی بیند اما به مرور زمان و براثر سایش، فرسوده می گردد و باید تعویض شود و چون قیمت مناسبی دارند از این نوع جنس استفاده می شود.

این گل میخ ها در شب براثر نور خودروها خود را به صورت شبرنگی نشان می دهند و توجه رانندگان را جلب می کنند و دید رانندگان را افزایش می دهد. در هوای ابری و مه آلود، هوای بارانی و نا مناسب بسیار کاربرد دارد. این گل میخ ها تعیین کننده مرز و محدودیت رانند و جاده ها است. گل میخ ترافیکی یکی از تجهیزات ترافیکی و تجهیزات ایمنی پر مصرف است.این گل میخ ها باعث هوشیاری رانندگان می شود. این محصول از جنس چدن، سرامیک، فلزی و پلاستیکی فشرده تولید می شود که هر کدام کاربرد مخصوص خود را دارد. آزمایشات زیادی روی این کالا بعد از تولید انجام می شود تا از مقاومت و استحکام و کارآیی آن مطمئن شوند. نصب گل میخ ها بسیار راحت و آسان انجام می شود.

پخش گل میخ پلاستیکی به صورت مستقیم

پخش گل میخ پلاستیکی به صورت مستقیم

پخش گل میخ پلاستیکی بهدصورت عمده و کلی و به طور مستقیم و بدون این که واسطه ای در میان باشد، از درب کارخانه جات بزرک و معتبر تهیه و خریداری می شود و از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد و کیفیت آن بسیار بالا و مرغوب است. سود دهی این محصول زیاد و بالا می باشد و در صادرات این کالای پرمصرف و پرکاربرد، ایران موفق عمل کرده است و به این روش باعث وارد شدن ارز فراوانی به کشور شده است.

توزیع از طریق این سایت به صورت آنلاین و اینترنتی و با بهترین کیفیت انجام می گردد و متقاضیان می توانند تنها با ثبت سفارش و بدون صرف وقت و هزینه آن را خریداری نمایند.


گل میخ ترافیکی

در حال حاضر گل میخ ترافیکی یکی از پرکاربردترین محصولات و تجهیزات ترافیکی در جاده ها و خیابان ها به شمار می آیند.گل میخ های ترافیکی انواع مختلفی دارند از جمله گل میخ پلاستیکی، گل میخ چدنی و… . که در واقع هرکدام از آنها نسبت به کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند و از لحاظ قیمتی قیمت های متفاوتی دارند. برای خرید انواع گلمیخ و اطلاع از قیمت ها کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

گل ملخ پلاستیکی

چشم گربه ای ترافیکی

مطمئنا شما نیز تا کنون در لبه های جاده ها چشم گربه ای ترافیکی را برای پیشگیری کردن از انحرافات رانندگان در این قسمت های حساس استفاده می شوند. از گل میخ پلاستیکی معمولا در مناطق و مکانهای شلوغ تر و پر رفت و آمد مانند اطراف و نزدیک شرکت ها و مدارس و مراکز خرید نیز استفاده می شود. فرتو ترافیک مفتخر است که توانسته با سالها سابقه درخشان در این زمینه در خدمت مشتریان خود باشد.

قیمت چشم گربه ای دو طرفه

در حال حاضر قیمت چشم گربه ای دو طرفه و گل میخ پلاستیکی  اندکی افزایش داشته است که در صورت تغییرات به روز شده این قیمت ها بر روی سایت برای شما مشتریان گرامی ذکر می‌شود و این به این خاطر است که شما عزیزان در زمان ثبت سفارش دچار مشکل نشوید و بتوانید به راحت ترین روش ممکن به تعداد دلخواه خود تجهیزات مورد نظرتان را خریداری کنید.

گلمیخ پلاستیکی

قیمت گل میخ ترافیکی

همانطور که گفته شد گل میخ ها در انواع و ابعاد مختلفی توسط شرکت فرتو ترافیک تولید می شوند. گل میخ های پلاستیکی مصارف بسیاری دارند حتی در ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. گل میخ های تولیدی دز فرتو ترافیک از کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب برخوردار می باشند و دارای فواید بسیاری هستند و در تولید این محصول تمامی استاندارد های جهانی رعایت می شود. با خرید از ما تجربه بهترین خرید را با مناسب ترین قیمت گل میخ ترافیکی داشته باشید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *