گل میخ

عرضه انواع گل میخ چدنی ترافیکی عمده

گل میخ چدنی ترافیکی وسیله ای است که در جاده ها و مسیر های پر رفت و آمد برای راهنمایی وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز ترافیک و تصادفات در راه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

در این مطلب به بررسی گل میخ چدنی ترافیکی عمده، ویژگی ها و موارد استفاده آن پرداخته خواهد شد.

عرضه انواع گل میخ چدنی ترافیکی عمده

مزیت‌های قابل توجه گل میخ چدنی یکطرفه

مزیت‌های قابل توجه گل میخ چدنی یکطرفه گل میخ چدنی محصولی پرکاربرد و مهم در تعیین مسیر در جاده ها بزرگراه ها است که در انواع مختلف و معمولا به رنگهای زرد و نارنجی عرضه می شود و سایز های مربع شکل آن ها طرفدار بیشتری دارد. این محصول بایستی مقاومت بالایی در برابر وزن یا شرایط آب و هوایی مختلف را دارا باشد. به همین منظور اغلب از چدن برای ساخت آن استفاده می شود و می توان گفت این جنس بهتری جنس گل میخی محسوب می شود.

گل میخ چدنی یکطرفه یا دوطرفه در مکان هایی که خط کشی با استقامت کافی ندارد جایگزین می شود.گرچه ظاهری ساده دارد اما یکی از ملزومات در جهت بالا بردن ایمنی راه ها به حساب می آید با این حال نصب آنها در مکان های مختلف بسیار ساده است.

از ویژگی های مهم این وسیله کاربردی می توان به قابل رویت بودن آن در تاریکی، اشاره کرد و تعیین مسیر را برای رانندگان هنگام شب را آسان می کند.حتی در برخی از موارد که رانندگان در تعیین درست مسیر و لاین حرکت موفق نشدند با ایجاد صدا، لرزش، آنها را آگاه و به سمت مسیر درست هدایت می کند.

گل میخ چدنی یک طرفه به دلیل مقاومت بالایی که در برابر سایش دارد این امکان را فراهم می کند تا به عنوان سرعت گیر از آن استفاده شود و در مسیر های باریک و ترافیکی جداکننده مناسبی محسوب می شود.

قیمت گل میخ چدنی ترافیکی عمده

قیمت گل میخ چدنی ترافیکی عمده استفاده از این محصول به دلیل مزایای بسیاری که دارد و همچنین کیفیت بالا و مقاوت در برابر آسیبهای محیطی، مقرون به صرفه است.البته قیمت گل میخ چدنی عرضه شده توسط تولید کنندگان مختلف، متفاوت است اما درکل نسبت به کاربرد آن برای جلوگیری از خسارات آتی قابل مقایسه نیست.

امروزه تولید کنندگان معتبر داخلی با رعایت استانداردهای ساخت و کیفیت بالای محصول پاسخگوی نیاز بالای متقاضیان داخلی هستند و با ارائه ی توضیحات و مشاوره های رایگان در سایت های معتبر امکان انتخاب و سفارش را برای متقاضیان در سرتاسر کشور و حتی خارج از کشور فراهم آورده اند.

همچنین مراکز تولید در زمینه تجهیزات ایمنی راه ها به خصوص گل میخ ها، تلاش بسیاری در جهت صادرات این محصولات به کشور های همسایه کرده برخی از آنها در این امر موفقیت های بسیاری کسب نموده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *