رفلکتور

صادرات کلی رفلکتور بازتابنده نور خودرو

اگر بخواهیم درباره رفلکتور بازتابنده نور خودرو صحبت کنیم باید بگوییم درواقع همان بازتابنده های نور هستند که در بسیاری از موارد کاربرد دارند که از جمله آن ها می توان به رفلکتور هایی که در جاده ها، بزرگراه‌ها، اتوبان ها و تمامی کوچه ها و خیابان ها نصب شده اند اشاره کرد که از وقوع تلفات جلوگیری می کنند و یا از جمله رفلکتور هایی که در چراغ های خودرو تعبیه می شوند سخن گفت. بسیاری از مراکز فروش این قطعات به صادرات انواع رفلکتور های مختلف مشغول هستند. این رفلکتور ها عمدتاً در رنگ های زرد ساخته می شوند.

صادرات کلی رفلکتور بازتابنده نور خودرو

درباره ویژگی‌های رفلکتور بازتابنده پلاستیکی

درباره ویژگی‌های رفلکتور بازتابنده پلاستیکی رفلکتور بازتابنده پلاستیکی از جمله بازتابنده های نور هستند که پیمانکاران راه و شهرسازی و از جمله شهرداری موظف است به عنوان یک اخطار دهنده و نشان دهنده راه از آن ها استفاده کند تا تلفات و تصادفات جاده ای را به حداقل رسانده و مرگ و میر ناشی از این حوادث تلخ را تا حد ممکن کاهش دهد. این رفلکتور ها از جنس های چدن و پلاستیک های فشرده یا همان مواد پلیمری سخت ساخته می شوند و دارای دوام و کیفیتی فوق العاده زیادی هستند که در برابر ضربات سخت، سایش، آب و رطوبت بسیار مقاوم هستند و طول عمر زیادی دارند.

انواع پلاستیکی آن ها بسیار ارزان قیمت تر از انواع چدنی آن هاست که هر دو یک وظیفه را به عهده دارند و شب هنگام که تاریکی مطلق جاده ها و خیابان های سراسر راه های ارتباطی کشور را فرا می گیرد این رفلکتور ها هستند که وظیفه روشن کردن و نشان دادن راه درست را برعهده دارند که رانندگان از مسیر های درست خود تعدی نکنند. طراحی این رفلکتور ها به گونه ای است که به داخل آسفالت فرو می روند و به گونه ای پرچ می شوند که غیر قابل حرکت باشند و با عبور ماشین ها از روی آن ها نیز هیچ اتفاقی برایشان نمی افتد. از بهترین شبرنگ ها در تولید این محصول استفاده می شود که با مرور زمان نیز اتفاقی برای آن ها نمی افتد.

خرید مستقیم رفلکتور بازتابنده نور خودرو

خرید مستقیم رفلکتور بازتابنده نور خودرو برای خرید مستقیم خرید رفلکتور بازتابنده نور با بهترین کیفیت و قیمت مناسب فقط کافیست با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از انواع طرح ها و قیمت ها اطلاعات کسب کنید. این مجموعه با حذف واسطه ها توانسته است در طول سالیانی که در این زمینه فعالیت می کند، قیمتی مناسب را به مشتریان خود ارائه کند و رضایت آن ها را کسب کند. برای خرید های عمده شما عزیزان نیز تخفیفات ویژه ای در نظر گرفته ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *