استاپر مستطیل پلاستیکی

توزیع کنندگان استاپر مستطیل عمده

به منظور کاهش ترافیک نیاز است که مسیر عبوری برخی از وسایل نقلیه از سایر خودروها مجزا گردد. برای جدا نمودن این مسیرها و همچنین تعیین مسیر عبوری از استاپر استفاده می شود. همچنین برای مشخص کردن محل پارکینگ اتومبیل هم می توان از این محصول استفاده نمود. این کار موجب می شود که اتومبیل ها دقیقا در محلی که برایشان مشخص شده پارک نموده و و مزاحمتی برای یکدیگر ایجاد نکنند. این محصولات در انواع مختلف تولید و در بازار به فروش می رسند. ما در این نوشته قصد داریم شما را با ویژگی های استاپر مستطیل عمده آشنا نماییم.

توزیع کنندگان استاپر مستطیل عمده

ویژگی‌ های مهم استاپر مستطیل پلاستیکی

ویژگی‌ های مهم استاپر مستطیل پلاستیکی از مهمترین ویژگی این محصول مقاومت بالای آن در برابر گرما و حرارت می باشد. این میزان مقاومت بین 35- تا 85+ درجه سانتیگراد تعیین می گردد. جنس این محصول عموما از پلی اتیلن بوده که در مقابل تابش مستقیم آفتاب و تغییرات آب و هوایی بسیار مقاوم است. ضمن اینکه دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر ضربه و فشار بوده و به راحتی از بین نمی رود.

ویژگی بعدی آن قابلیت بازتاب نور می باشد خصوصا مدل زرد رنگ آن به خوبی نور را بازتاب داده و به آسانی برای رانندگان قابل رویت می باشد. معمولا برای آگاهی بیشتر رانندگان از تغییر مسیرهای رفت و آمد جاده ای و همچنین در پلیس راه و عوارضی، از این وسیله استفاده می شود. این محصول در حین نصب از دو ناحیه به وسیله پیچ به زمین محکم شده و بدین ترتیب به راحتی از محل اتصال جدا نمی گردد و به راحتی می توان آنها را در کنار یکدیگر قرار داد.

این وسیله در برابر انواع تنش و برخورد نیز دارای مقاومت زیادی می باشد اما طوری طراحی شده که همزمان با قدرت بازدارندگی خودرو، هیچ آسیبی به آن وارد نکند. این محصول در تعداد زیاد و کنار هم، به صورت افقی در کف خیابان نصب شده و هنگام عبور اتومبیل از روی آن، با ایجاد لرزش و صدا راننده را هوشیار می سازد. به این معنی که به عنوان هشدار دهنده برای رانندگان اتوبان و جاده نیز به کار می رود.

قیمت انواع استاپر مستطیل عمده

قیمت انواع استاپر مستطیل عمده مجموعه ما به عنوان سازنده انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی همچون استاپر مستطیل پلاستیکی، کله قندی پلاستیکی، مخروط ترافیکی، سرعت گیر و سایر تجهیزات ترافیکی فعالیت می کند. شما متقاضیان گرامی می توانید از دو طریق حضوری و غیر حضوری (وب سایت) و به طور مستقیم، اقدام به تهیه محصول مد نظر خود نمایید. گفتنی ست قبل از خرید و از طریق وب سایت مجموعه، می توانید از قیمت استاپر مستطیل مطلع گردیده و سپس با توجه به قیمت روز این محصول، خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *