کله قندی

مراکز عرضه کله قندی ترافیکی

یکی از پر کاربرد ترین وسیله های ترافیکی کله قندی ترافیکی می باشد که برای موارد بسیار زیادی استفاده می شود از جمله برای جلوگیری از تصادفات در محل هایی که امکان خطر می باشد قرار داده می شود و یا به عنوان جدا کردن خطوط بین راه ها و جاده ها قرار می گیرد و در برخی موارد برای جلوگیری از پارک در یک محل نا مناسب گذاشته می شود.

این کله قندی های شبرنگ به شکل مخروطی هستند و به رنگ های نارنجی، زرد، سبز ،آبی، صورتی و قرمز هستند.این محصول قبلا با بتن ساخته می شده است ولی در حال حاضر اکثر آن ها از جنس ترمو پلاستیک ساخته می شوند.

مراکز عرضه کله قندی ترافیکی

اطلاعاتی درباره کله قندی ترافیکی شبرنگ

اطلاعاتی درباره کله قندی ترافیکی شبرنگ

یکی از بهترین و پر فروش ترین کله قندی ها کله قندی شبرنگ هستند که پایه لاستیکی دارند. این محصول در هنگام شب که نور بسیار کم است و تاریک است از این کله قندی های شب رنگ استفاده می کنند که جاده ها را روشن کند تا راننده جلو خود را ببیند.

این کله قندی ها از حدود ۳۰ سانتی متر شروع می شود و تا ۱ متر هم ساخته و تولید می شود که در بازار عرضه می شوند. این محصول را از بطری های بلا استفاده و بازیافتی بازیافت می شود و به کله قندی تبدیل می شود که روی آن نواری قرار می دهند که به آن نوار شبرنگ گفته نی شود و باعث نور دهی در شب که بسیار تاریک است می شود.

این کله قندی ها از ترافیک جلوگیری می کنند و یا از قبل اخطار می دهد که در جلوی شما یک خطری وجود وارد که باید حتما مواظب باشیم.

این کله قندی ها را مخروط ایمنی، مخروط ترافیکی مخروط ساختمانی ، مخروط شب رنگ دار یا کله قندی ترافیکی شبرنگ می نامند که در جاده ها به عنوان یک نشانگر مخروط ترافیکی به کار می روند.

مرکز پخش کله قندی ترافیکی

مرکز پخش کله قندی ترافیکی

پخش کله قندی ترافیکی به طور مستقیم و یا غیر مستقیم صورت می گیرد و به بازار فروش در تمامی کشور عرضه می شود. این کله قندی ها با کیفیت مناسب تولید می شوند که در مقابل نور مستقیم خورشید و گرما و سرما بسیار مقاوم است و به زودی دچار پوسیدگی و تخریب نمی شود.

این محصول با قیمت های مناسب و خوبی به مشتریان و مراکز راهنمایی و رانندگی ، شهرداری و راه سازی فروخته می شود که بسیار فوق العاده است و ترافیک ایجاد نمی کند. این محصولات را درب تولیدی با قیمت های استثنایی و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید تا برای شما با صرفه اقتصادی زیادی همراه باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *