تابلو ترافیکی هشدار دهنده

عرضه کنندگان تابلو ترافیکی هشدار دهنده در کرج

یکی از مهم ترین مجموعه ها در سیستم ترافیکی، تابلو های ترافیکی هستند که برای برقراری نظم و به انجام رسیدن قوانین و مقررات این تابلو ها نقش بسزایی دارند.

تابلو ترافیکی کرج، یکی از تولید کنندگان تابلو ترافیکی در سطح کشور می باشد، که این تابلو ها دارای کیفیت بالایی هستند.

عرضه کنندگان تابلو ترافیکی هشدار دهنده در کرج

از انواع تابلو ترافیکی چه می دانید؟

از انواع تابلو ترافیکی چه می دانید؟

انواع تابلو ترافیکی به شرح زیر است:

تابلو های راهنمای مسیر: این تابلو ها در داخل شهر ها نصب می شوند و معمولا شامل نام خیابان، نام اماکن و ….. هستند.

تابلو های جاده ای: این تابلو ها در جاده ها و اتوبان ها نصب می شوند و به رنگ سبز و آبی هستند و مردم را در طول جاده به مسیر راهنمایی می کنند. این تابلو ها در شب نیز به خوبی دیده می شوند.

تابلو های راهنمایی رانندگی: این تابلو ها از پرکاربرد ترین تابلو ها هستند و خود این تابلو ها شامل سه دسته هستند: 1- تابلو های بازدارنده: این تابلو ها معمولا به شکل دایره های هستند، که نوار قرمز دور آن قرار دارد و شامل بوق زدن ممنوع، دور زدن ممنوع، توقف ممنوع، ورود ممنوع و تابلو ایست می شوند. 2- تابلو اخطاری یا علائم هشدار دهنده: این تابلو ها به شکل مثلثی با نوار قرمزی دورش است و شامل جاده باریک می شود، کارگران مشغول کارند و حق تقدم است. 3- تابلو های اخباری: این تابلو ها به رنگ سبز، سفید، آبی، زرد، قهوه ای است و این تابلو ها در سطح شهر برای آگاهی رساندن مردم قرار دارد، مثل تابلو های پایان محدوده سرعت، بیمارستان، تونل و …. استفاده می شود.

تابلو اسامی معابر: هر کوچه و خیابانی دارای اسم مخصوصی است برای نمایش این اسم ها از تابلو ها استفاده می کنند، این تابلو ها باید واضح باشند و گرد و خاک را به خود جذب نکند.

تابلو ال ای دی ترافیکی: در شب یا زمانی که در جای تاریک رانندگی می کنیم معمولا خیلی باید حواسمان را جمع کنیم در داخل تابلو های ال ای دی لامپ به کار رفته است و این باعث شده در تاریکی به خوبی دیده شود وجود این تابلو ها 30% از تصادفات رانندگی را کم کرده است.

صادرات تابلو ترافیکی هشدار دهنده در کرج

صادرات تابلو ترافیکی هشدار دهنده در کرج

تابلو های هشدار دهنده، وجود آن در هر کشوری الزامی است. و باعث راهنمایی مسیر می شود.

تابلو ترافیکی هشدار دهنده توسط کارخانه های زیادی تولید می شود، یکی از این کارخانه ها در شهر کرج قرار دارد این برند تابلو های باکیفیت تولید می کند.

صادرات تابلو ترافیکی نیز توسط کارخانه کرج انجام می گیرد و رونق بسیاری دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *