چشم گربه ای, چشم گربه ای پارکینگ دو طرفه

صادرات چشم گربه ای پارکینگ دو طرفه

چشم گربه ای یکی از تجهیزات ایمنی و ترافیکی است که کاربرد بسیار زیادی در جاده ها و همچنین پارکینگ ها دارد. امروزه شرکت های تولید کننده بسیاری در زمینه تجهیزات ایمنی مختلف از جمله تولید چشم گربه ای پارکینگ دو طرفه یا یک طرفه فعالیت دارند. ما در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی انواع چشم گربه ای پارکینگ به نکات مهمی پیرامون صادرات چشم گربه ای پارکینگ دو طرفه بپردازیم بنابراین برای دستیابی به تمامی اطلاعات مورد نیاز برای آگاهی از انواع چشم گربه ای کافی است مطلب زیر را دنبال کنید. 

صادرات چشم گربه ای پارکینگ دو طرفه

همه چیز در مورد انواع چشم گربه ای پارکینگ

همه چیز در مورد انواع چشم گربه ای پارکینگ برای اطلاع از همه چیز در مورد انواع چشم گربه ای پارکینگ و کاربردهای آن ها این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

در زیر به برخی از مهم ترین و رایج ترین انواع چشم گربه ای ها و کاربرد های آن ها پرداخته ایم : 

  • چشم گربه ای یک طرفه : این محصول بیشتر از جنس پلاستیک و ABS نشکن بوده و به دلیل استقامت بالا می تواند به خوبی وزن خودرو را تحمل کند. چشم گربه ای یک طرفه توسط نگین هایی از جنس پلی کربنات قادر است که نور خودرو ها را بازتاب کرده و به این صورت جهت حرکت را به رانندگان اطلاع دهد. 
  • چشم گربه ای دو طرفه : این نوع از چشم گربه ای دارای نگین های پلی کربناتی در دو طرف خود بوده و به همین دلیل قدرت بیشتری در انعکاس نور به رانندگان داشته و امکان مسیریابی بسیار آسان تری را برای آن ها فراهم می کند. چشم گربه ای دو طرفه در دو نوع فلزی و پلاستیکی دیده می شود. 
  • چشم گربه ای سولار : این چشم گربه ای قابلیت شارژ شدن با انرژی خورشیدی را داشته و از جنس آلومینیوم یا پلاستیک می باشد. این نوع از چشم گربه ای نیز در دو نوع یک طرفه و دو طرفه دیده می شود. 

تولید چشم گربه ای پارکینگ در اصفهان

تولید چشم گربه ای پارکینگ در اصفهان همان طور که پیش تر نیز گفته شد چشم گربه ای ها انواع متفاوتی داشته و در شرکت های مختلفی از سراسر کشور تولید شده و با توجه به نیاز مشتریان و محلی که چشم گربه ای در آن جا نصب می شود مناسب ترین انواع آن در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شوند.

یکی از برجسته ترین استان ها در زمینه تولید با کیفیت ترین چشم گربه ای ها، استان اصفهان می باشد. این استان با دارا بودن شرکت هایی با تجربه بالا در این زمینه، توانسته است بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات ایمنی از جمله چشم گربه ای را با قیمتی مطلوب در اختیار مشتریان قرار دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *